Followers

Monday, February 1, 2010

*Sahabat yg memberi makna dlm hidup aku*

Adoi,malas sungguh aku nak buat tutorial Differential Equation ni..
Daaa laa aku mmg x suka betol Maths ni..sabo je laa erk
Daa kena belajar..ti x skor lak kang susah

Sebab aku sgt ngantok so aku menulis jap..bg hilang ngantuk
Sejak akhir2 ni aku asik ngantok awal jerk..
Lemah betol aku..salunya aku mmg spesies tido lewat..
Tapi kitaran biologi aku tiba2 berubah ni tiba2...adoi

Okeyh saje je aku nak wat posting ni
Sbb aku mmg laa suka sgt menulis blog
Baru2 ni ada sorg anonymous ni komen kat blog aku
Sgt kurang asam....menghina aku dgn hebatnya
Lantaklaa...janji aku x kaco orang
Aku bukan mengutuk2 ahli politik ker
Menghina sapa2 ker..aku just tulis sal hidup aku jer
Suka hati aku lar!!!!!
Ye la kan,ti dah tua2 nanti aku baca leh aku gelak sorang2
pastu leh simpan kenangan life aku zaman muda mudi
hehe

Okeylah,penatnya bercakap
Aku nak post untuk hari ni adalah pasal kwn2 yg paling aku syg
Mesti diorg bangga kan..haha
Okeyh laa

First nak cerita pasal Mak Cik Azila Mansor
Dia seorg yg manja,sweet dan comel
Ramai gak dak laki suka kat dia
Tp dia jual mahal..hehe..bagus laa kan ne leh jual murah2
Xde istilah YES(Year End Sale)
Kat SOGO je ada...hoho
Okeyh,antara bnyk2 kwn sekolah menengah,
Aku paling sayang kat dia
Bukan laa bermaksud yg lain aku x syg,tp dia adalah yg paling syg
Okeyh,walaupon kami jarang kontek,tp aku still ingat dia
Suka sgt ckp ngn dia,sbb dia sgt lemah lembut
Suara dia comel sgt,kecik je...halus
Hehe...Kwn aku ni bijak,dia amik Farmasi UKM
Bijak kan...
Dia suka merengek cam baby...hehe comel
Kami akan kontek setiap kali Hari jadi masing2,,,sbb dpt bonus...jimatkan kami
Hahahaa


Mak Cik kedua ialah MAk Cik Farah Azmi
Pura@PuPu@Farah Sengal@
Aku cam xsangka pon kwn ngn dia ni
Hehe...sebab sekretariat laa kami kenal
Tibe2 bnyk lak persamaan,org yg dia kenal aku kenal
Macam2 laa...Family dia pon daa kenal aku
Sbb aku pernah dtg umah dia
Tp aku x leh terima bile Ayah dia x ingat nama sbnar aku
Tp ingat nama samaran yg mak cik ni kasi
M*****N
Huhu,farah ni jenis periang
Tapi dia jadi makin riang bila aku ada
Susah nak ckp,tp dia mmg syg aku sgt2
Hahahahaaa....kdg2 aku salu gak bengang ngn dia ni
Ye arrr,suka sgt baca msg aku
Kalao baca senyap2 x per..krg mula arr heboh sekampung
Cis...tapi aku dah x kisah pon
Biasalaa kan,aku kan prihatin(ada kaitan x??)
Okeyh,aku mmg sgt rapat dgn dia
Dia ada motor,tp motor dia menyalahi undang2
Dia suka ajak aku naik moto dia
Pastu dia kutuk2 aku sbb berat
Dia kuat makan,tapi kdg2 dia kurang makan
Dia kata nak makan sekali je sehari
Tp sejak dia dok umah sewa ni lengan dia daa makin beso
Aku senang kawan ngn dia,cerita2 apa2 ke
Sbb kami sekepala kot..dia suka kata aku sengal.
Sengalkah aku?? atau beliau yg sengal??


Okeyh..mak Cik ketiga adalah Mak Cik Maizatul Hazirah
Hehe..mak cik ni cun dan lemah lembut
Kawan2 aku semuanya lemah lembut
Mai adalah classmate aku,teman aku kemana sahaja
Okeyh,kami mempunyai citarasa yg sama,iaitu citarasa mahal
Okeyh kami pernah membeli alat kosmetik yg berharga RM600
Tanpa berfikir terlalu mendalam oleh sbb risau akan kulit muka
Apabila discan ada cacing kecik dan pores yg banyak
Hahahaaa...kaya betol
Hari2 aku cubit lengan dia walaupon dia x de lemak nak dicubit
Bila aku x de kerja aku cubit lemak dia
Dia sgt kurus,dan skrg makin menipis aku tngok
Jeles betol ngn dia..kan best kalau badan aku senang je turun berat cm dia
Tiap2 hari aku akan ckp kat dia
"Mai,bila nak kurus ni"
Then,dia akan wat bodo,sbb daa sgt lali.hari2 dengar
Okeyh,Mai adalah pendengar yg setia dan suka gelak
Dia gelak bunyik "hik hik hik"
aku selalu ajuk dia gelak,pastu apa lg,
gedebush#$#$#%#^%$%^
Kena lepuk laa aku
Rugi betol laki yg x nak kat dia
Sape yg nak isi borang leh amik kat aku ok
Beliau masih single..
Ciri2 perempuan melayu terakhir ada kat dia
Okeyh....sesuai jd isteri solehah ni..hehe

Mak Cik diatas adalah Aleeya Azizan
Hot Stuff ni,jgn main2..pakwe ramai
Hehe..tp x menjadi laa...kejap je kapel ngn dia
Ye laa..kawan aku ni pon kdg2 pura2 lembut jugak
tapi dia mmg sgt sweet sebenarnya
Teman aku dr kecik,sokmo main beskal sama2
Dok tepi longkang smpai maghrib borak2
Cerita sal laki idaman tiap2 kali cuti sekolah
Salu main buaian kat umah dia
Ayah ngn mak dia Pensyarah Uitm Jengka
Dia ni kadang2 nampak macam pemalu
Tp aku pon x pasti level malu dia tahap mana...
Aku rasa dia cover je laa tu
Hahahahha...asal cover je tutup hidung
Takot hidong kembang time gelak
hahaha....habit dia laa tu
Dia suka gelak kuat2 dan tiba2...
Gelak dia pelik siket..hahahahahaa
Tapi kan,mmg laa xde org leh Challenge persahabatan kami
Mmg lama dan aku pon selalu rindu je kat dia
Kami salu sgt dating bila balik...huhu
Suara Aleeya sgt sedap...hehe..ramai org ngorat dia..hehe


Seterusnya ialah Mak Nenek Maizan Akil
Dia dilahirkan untuk menjadi roomate kepada aku
Okeyh,sejak sem 1 smpai sem 4 sekarang kami masih bercanda
Haha,sesungguhnya aku x boleh duduk sebilik ngn org lain
Melainkan maizan sahaja,sbb sy sgt syg Maizan sy
Maizan ni ore klate,dia ni mmg alim dan lemah-lembut
Dia juga adalah seorg yg bajet dirinya gemok
Dia sgt baik,mula2 dulu...aku x masuk sgt dgn dia
Ye laa kan,dia daa laa baik,alim...aku????
Lagi laaa alim dr dia..hahahaa
Tp akhirnya Maizan juga telah men'transformkan dirinya menjadi sengal
Hanya dgn aku dia menjadi sengal
Kadang2 dia suka amik gmbr aku time aku huduh2
Maizan adalah pembekal makanan yg berjaya
Dalam locker dia bnyk sgt makanan
Aku nyer locker,x de langsung
Dgn org lain dia masih bersifat lemah lembut dan ayu....hahaha
Aku mmg syg kat Maizan sy ni sbb dia paham aku
Dia rajin kemas bilik,aku rajin jugak
Dia pon rajin basuh baju...hahahahah(xde point)
Sy syg Maizan sy...

Okeyh,seterusnya Mak Cik Safawati@ Epa
Okeyh,this person aku x leh lupa smpai bila2
Sbb dia laa kawan yg selalu ada time aku suka duka kat matrik
Kami ibarat kembar yg x boleh dipisahkan
Cik Epa ni seorg yg sensitif
Aku daa paham dia sgt...
Dulu aku sgt syg dia smpai aku jeles tngok dia kwn ngn org lain
Aku rapat ngn dia sbb minat kat lelaki yg sama
Namanya Miqdad...hehe...
Kami selalu x sefahaman sbb Epa mmg sensitif
Tapi aku suka dgr epa gelak....hik hik
Dia ni comel n ramai peminat
Tapi skrg dia daa x nak kwn ngn aku daaa
mebi sbb dia asik terasa ngn aku jer...
tapi kan..aku mmg syg sgt kat ko epa
Aku mintak maaf laa yg dulu2
Rindu sgt nak borak2 ngn ko,ko daa lupakan aku ker
Terima kasih sbb jadi org yg bermakna dlm hidup aku selama ni

Okeyh,daa tulis semuaa daa....
Okeyh leh sambung wat Differential Equation daa
X ngatok daaa...huhuhu

3 comments:

farah azmi said...

CCCIIIISSSSS....perasan~
sejak bile aku kata aku syg ko SGT2?
hahahahaha :))

ko mmg suke perasan kan..

btaw, tqvm for the entry! ;)

hannahaqilahamran said...

erm..~teringin gmbo ak ade skali dlm post nie..hu3;)

leya said...

ijney..lap u onni!!!hahaha...
*terharu siot..muahahahaha