Followers

Wednesday, June 16, 2010

Sehari sebelom Korean Visit (Laporan Izni)

shhhh...aku sedang curi2 guna komputer skrg ni
kat bilik gerakan FST tingkat 3 FKP..hehhehehee
Bosan doe...aku nak tunggu rakan2 sekretariat aku
diorg x abeh lg meeting kat meeting room FSt dngn dekan
almaklumlah Bandung trip daa dekat..hehehehe

Aku lak???
haaaaa.....ni nak cerita ni...hoho
semalam aku smpai sini tau..aku berhenti kat dpn masjid gombak
Alaaa..yang kaler biru2 tu...tahu tak??
hehehee...kat situ ada seorg jejaka amik..hehehehe(malu2)
hehehehee...bukan pakwe sy...kawan baik sy ok....
hehehehe..pakwe sy ngah short sem..dia nak exam
(erkkksss...perlu ke cerita)
hahahahaa...lepas amik aku,kitorg gi KL sentral
nak amik lg sorg kawan kami
hahahaha...then kami pon gerak laaaa

Hoho..best betol erk naik kereta baru
kaya kan beliau
daaa tukar kereta MYvi..cun lak kete dia
siap tinted wooo...harga RM400..hahahhaa
sebaik beta dah ada kekasih hati
kalau tidak akan ku jadikan beliau skandal ku
(ampun2 sygku...)hahahahaha
hehehee...xde laaa...aku x berperasaan terhadap kwn
hehehehhehee
dah2..perlu ke aku cerita???

Bila smpai je kampus terus aku gi bilik gerakan
hhehehee...tempat aku dok skrg ni laaa
tngah curi2 main tenet tulis blog jap
sebaik sempat meeting lagi walaupon lmbt sket
almaklumlah jalan jem..hahahha
Mesyuarat laaa kami disitu..
Aku tngok rambut Acid,si abg pengarah panjang
siap leh ikat...errr x suka yer laki rambut pnjg
almaklumlah x sempat potong...bz kat kampus
hehehehe....

Pas abis meeting aku lepak2 kat foyer FST
tngok citer korea kat laptop Iju
sbb nk tnggu diorg ni wat keje...nak siapkan buku
cenderamata
..hehehehe
Erda dtg bwk adik dia
adik dia comel OK..tngkatan 1..tp ketinggian sama
ahaks ahaks..
erda mmg sentiasa comel ok...bila laa erda ni nak membesar
sama besar ngn adik dia siyes x tipu
Pas kitorg siap keje...kitorg bincang2 nk gi jalan2

Msg ngn Farah suruh dia berhenti kat stesen komuter Serdang jer
sbb kitorg nak pergi Mines...siot jer
Furah pakai baju ibu2 ngn tudung ibu2...hahahaha
kitorg gi Mines..makan KFC dulu pastu gi shopping
lama aku x shopping
hehehehee....kalau kuar ngn Hakim pon aku teman dia jer
aku x beli paper sbb aku x reti laa nk shopping ngn laki
hehehee..aku ckp kat Farah ti duduk dekat2 ngn umah aku
leh shopping sama2...tinggal laki masing2 kat umah...lalalala~

Aku sempat beli beg jer....cun tau beg tngn aku
Alamak Iju mesej..dia kata 5 minit lg
kuam asam..aku x sempat nk shopping mende lain lg
cis....ape laaa dak laki ni...nanti nak shopping ngn daya nanti cmne
mne leh rush2...hohoi
so,aku sempat beli beg jer....hehhee...takpe..ari ni kitorg kua lagi
aku nak beli kasut n baju2...hohoi
nak gi FOREX tukar Ringgit jadi Won
pastu nak baharui lesen aku...
Dlm kereta aku ngn Purah biasalah...bercerita dgn rancaknya
Hehheheee..termasuk kisah2 mistik..lalalaala~
Berhenti dkat masjid KUIS
bagos betol mereka berdua ni menjaga solat
Boleh buat jadi suami soleh ni..hehehe
kitorg dua2 dok dlm kereta..hehehhee..kami Off solat...hehhehe

Dlm kereta pon citer mistik2 lagi...
Mula laaa pura tu...smpai takot
tp nak dgr sgt..hohoi
smpai Nilai gi minum kat Adam cafe sbb punya nak abiskan masa
Si Puraa takot nak balik rumah
Hhehehehe...ada Qayyum laaaa..
Qayyum sengal..mainkan2 akak waiter
dia nak nasi goreng tomyam x de sayur
pastu berdebat ngn akak tu pasal serai
akak tu kata serai tu sayur
hahahhaa..kelam kabut akak tu smpai silap order
hahaha....laama x jumpa Ayyum
bertekak ngn dia jap...sgt ngok ngek ok
daa laaa x minat bola...Hon sepatutnya
Honduras tp dia kata HOng kong
aku rasa nak gelak guling2

Balik je Anggerik,Pura takot
aku ajak tido umah sewa aku...tp dia segan sbb ada adik2 junior
so,punya laaa takot smpai budak2 laki yg masuk dlm umah tu bukak kan lampu
smpai bilik air pon bukak lmpu....kitorg dok lua
hehehehe...ye laaa..ne leh
bukan mahram..hahaha lepas dah bukak sume lampu
baru kitorg masuk
Pura daaa berani sket
bukan aper....masa kitorg mula2 dtg tu tingkap kat atas tu cm renggang sket
tu suwoh dak laki cek tu
Pstu kitorg tido
tp sblom tu Aris tepon aku sbb dia boring
awek dia migraine..hahahhahaa
borak2 laaa ngn Bomoh muda tu
smpai kecut perut....Pura pun daaa takut smpai gigil2

Akhirnya kami tido...lalallala~
Borak ngn Hakim jap...lama x dengar sore dia
hehehehe...ngade kan..
ye laaa abg pon bukan contact aku sgt
sibuk ngn bola dia laa
Kan skrg bahang world cup
so...aku mesti sabo laaa sebulan...
hehehehe...biasala aku pon x kisah sgt
Kat umah aku tu,abah adik2 aku
suma hantu bola.....hohoi
nak wat lagu mana...dah lumrah laa tu
ehhehehehe

Ermmm...sok aku nak Fly daa
Flight aku pukul 2300 p.m a.k.a 11.00mlm
kitorg berkumpul di Sutera Indah pukul 700mlm
hoho...rasa cam x percaya je sok aku nak pergi melancong
Hehe...aku nak pergi ke Negara yg mana skrg filem2 dan drama2
negara itu digilai oleh remaja2 perempuan
dgn aktor2 yg hensem2 dan jambu
lalalallalalala~
ape lagi kalau bukan Negara Korea
hehehheheheh
doakan perjalanan aku selamat pergi dan selamat pulang
ramai yg mintak buah tngn termasuk
menculik seorg pelakon korea...gila kan mereka
hahhahahahha...ok..ti aku upload tentatif perjalanan
supaya senang Hakim nak tngok..erk
Hakim je ke???
x de laaaa sume org laaa.....kwn2 baik.kwn blogger pon boleh
tatataa...aku da abis daaa menulis

Tentatif Lawatan USIM ke Korea

HARI PERTAMA ( 19 JUN 2010) - Sabtu

7.00 AM - Tiba di Incheon International Airport

Sarapan Pagi

9.00 AM - Check In Happy Guest House

10:00 AM - Bertolak ke Namsangol Traditional Village

1.00 PM - Makan Tengahari **

2.00 PM - Bertolak ke Seoul Tower

4.00 PM - Bertolak ke Itaewon

Melawat Seoul International Mosque

6.00 PM - Makan malam di Taj Palace

Bersiar-siar di Itaewon Street

8.00 PM - Pulang ke Happy Guest House

HARI KEDUA (20 JUN 2010) - Ahad

7.30 AM - Sarapan Pagi

8.00 AM - Bertolak ke Nami Island

12.30 PM - Makan Tengahari **

2.30 PM - Bertolak ke Lotte World Theme Park

6.00 PM - Makan malam di Lotte Shopping Complex

8.00 PM - Pulang ke Happy Guest House

HARI KETIGA (21 JUN 2010) - Isnin

7.30 AM - Sarapan pagi

8.00 AM - Bertolak ke Universiti 1 – (Dongguk University, Seoul)

12.30 PM - Makan tengahari (Nuna Samchi)

2.00 PM - Bertolak ke Universiti 2 – (Korea University)

4:00 PM - Bertolak ke Universiti 3 – (SungKyunKwan University)

Melawat Samsung Library

6.00 PM - Bertolak ke Ansan

Makan malam di Ansan

8.00 PM - Pulang ke Happy Guest House

HARI KEEMPAT (22 JUN 2010) - Selasa

8.00 AM - Picnic di Yoiedo Park (Sarapan)

10.00 AM - Bertolak ke Presidential Blue House

Gwanghwamun (Lokasi penggambaran IRIS)

Bersiar-siar di Chonggaechon, City Hall

12.30 PM - Makan Tengahari **

2.30 PM - Shopping di Namdaemun Market

4.30 PM - Shopping di Myongdong

7.00 PM - Makan Malam **

8.00 PM - Pulang ke Happy Guest House

HARI KELIMA (23 JUN 2010) - Rabu

7.30 AM - Sarapan pagi- check out

8.00 AM - Ke Duty Free Shop

10.00 AM - Berkumpul di Incheon International Airport

11.00 AM - Bertolak dari Incheon International Airport

6.00 PM - Tiba di Malaysia.

Hohoi...tu saje
Harap2 percutian ni memberi seribu makna kepada kami
Kami hanya 11 org dan 3 org pengiring
Gud luck!!!!!

No comments: