Followers

Monday, August 30, 2010

Tandas dalam negara dan luar negara

Bengang....owhhh..bengang siket jer...

Owhh...x leh2..kena bengang banyak gak

Apa lah punyer masyarakat malaysia.
Hangpa mmg tarak otak ke

Yang aku nak marah hangpa ni bukan apa
Isu tandas...sengaja aku nak bangkitkan
aku baru pas guna tandas awam kat satu tempat ni

masyaallah.....
Boleh kejang urat perot pas masuk
eiiiyyyy...pengotor betol

http://www.emocutez.comasbestos punya orang
marah betol aku kalau dlm lubang jamban tu
nak jugak ko sumbat mende lain selain najis
mula laaa tersekat tandas tu
pastu mula laa melimpah2 air kumbahan tu

eiiyyyy.....geli giler

pastu main sumbat je tisu2 tandas celah2 dinding
ko dah kesat tempat2 yang bermasalah tu
buang laa dlm tong,jgn laaa tampal je kat dinding

Lesson yang kita dpt ari ni ialah
"jagalah kebersihan tandas awam"

huhu....emo jap
mana taknyer,aku x suka arrr tandas kotor
x selesa nak melabor amanah saham
Dah laaa kena bayar Rm0.30 + RM0.10 tisu tandas
tisu pon kena beli...pastu masuk2 je....yekkkkk
kat negara kita ni kan aku tngok
penjawat2 awam bahagian kebersihan tandas ni bnyk aku tngok
tapi tandas still "bersih dan rapi" jugak...ish2

masa aku kat Korea duluhttp://www.emocutez.com
x jumpa pon tandas awam kena bayar
sumer free...dlm super market ke
tempat2 pelancongan ape ke
sumer free jer...dah free bersih lak tu

aisssshhhhh...sgt...sgt....sgt2 bersih
smpai boleh baring2http://www.emocutez.com (itu x benar)
Aku sgt kagum dgn masyarakat itu
walaupon aku x de laa fanatik korea
sbb aku tau org korea x ensem pon...wek wek
tu pelakon je yg ensem2
Tandas diorg mmg x de paip air
kecuali kat sink jer...
so kami dgn berbangganyer
membawa masuk botol2 air mineral
sms ingin membuat hajat
mula2 kitorang masukkan air dlm botol
kat sink
then masuk tandas dgn gembiranyer

yg aku marah ni....ni aku marah ni
diorg yang x guna air tu...apesal tak berbau pon
marah ni....kenapa x berbau....wargggghhhhh
tensen...nape wangi jerk...tensen lagi ni
kita yg guna air bergelen2 ni still gak ade bau
ok...lg satu aku x pernah nampak pon
penjawat2 awam bahagian kebersihan
melakukan kerja..kalau adepon...sket laaa
biasanyer tugas depa time malam hari
kita yg bnyk penjawat awam bahagian kebersihan
yg dikenali sbgai "mak cik cleaner"
boleh dikatakan melebihi jumlah tandas yg disediakan
Mereka x buat kerja or pengguna2 tidak berdisiplin

Lagi satu kan...org kat korea tu
diorg x suka basah2....kalau boleh pas guna tandas tu
diorg terus mop balik...alahai rajinnye laaa
huhu...skrg ni pon
aku cam anti2 kalo tngok tandas kotor
kira cam belajar melalui pemerhatian laaa
hehehhehe...bak kata org jauh berjalan
luas pemandangn


Oiiiiii...aku nak marah dgn pencuri pakaian dalam
semakin berleluasa nampaknya
budussss.....http://www.emocutez.comabis spenda2 dirompak dengan jayanya
adakah ko menjadikan itu sebagai karier baru

cissss......aku pelik tol...rumah aku punya grill tingkap pintu
bape lapis tu...cmne laa leh kena rompak gak
bile aku pikir2 secara ilmiah..mungkin dijolok agaknya
semakin menyerlah kaler spenda semakin tinggi kebarangkalian untuk dirompak
riso nyer ah....kalo di jual pon bukan laku weh
doa2 jgn laaa diapakan2 spenda2 itu

malam td tido kol 5
hebat x aku???http://www.emocutez.com mmg tido cam musang ahhh
men ikot suka ati je...patot laa kulit muka cm minyak2 siket
Tahun 3 ni cam mencabar2 jer....
riso bebonar eden....http://www.emocutez.com
cmne nak dpt dean list neyh...takpe2
dah semakin hampir Izni...ko boleh...chaiyok2

No comments: