Followers

Tuesday, January 4, 2011

Sem ni.....bnyk cabaran

This sem is really pack
mmg orang kata makin lama kita belajar bukan makin easy
makin payah ada laa
Jadual sampai malam
bila kelas sampai malam aku jadi exhausted sgt2
kadang2 mata berair2 n merah time kelas

Sem ni....sgt tough..really2 core subject
subjek yg diambil still x pernah berkurangan even dah sem 6
still jugak 8 subject n more n more credit hours

**Financial Engineering**
**Financial Mathematics**
**Econometric**
**Foreign Exchange**
**Entrepreneurship**
**Principel of Islamic Banking**
**Honor Seminar**
**Halaqah**

Really tired of this
Sem lepas most of my friend dapat Dean List
sgt amazing dgn pencapaian ni
Senior2 pon kagum dgn batch kami
tapi junior kami lagi pandai..
Sgt bangga dgn kawan2 aku
Aku??

emm....maybe aku x de rezeki lagi kot
aku target 4.00 flat sem lepas
x pe laaa...walaupon rezult aku hanya 0.**
lagi nak Dean List...emm x pe laa..
actually my University nak 3.6 baru DL...
x pe..keep trying
Mebi kalau aku betul2 fokus n xde jiwa kacau time exam

mebi dpt rezuk lagi best kot..tp x leh ckp cmtu kan
ni semuanya rezeki...x pe...aku bangga sbb makin lama makin ok
kena kuatkan usaha!!!
xpe laa..apa yg dah berlalu tu biarlah
yg penting for this sem...aku nak wat yg terbaik pd diriku
nanti x nak nyesal

Ok....untuk sem ni..
awal2 sem aku dah rasa kepayahannya
sem ni really tough for me
as I kena handle program besar for my course
Aku bertanggungjawab untuk FIMACS
(Financial Mathematics Seminar)
Its like a seminar something
but aku kena jemput universiti luar to join
Awal2 sem dah mula gerak kerja
Aku harap sgt anak2 buah aku beri kerjasama
aku rasa sgt letih skrg..tp x pe slow2 ok

Sem ni aku beli meja stadi baru..
drawer baru...so conclusion...bertambah padat laa barang2 aku kan
hahaha

k laaa....sem ni bnyk perubahan dlm diri aku siket
sem ni nak fokus untuk masa depan je
hal peribadi berkaitan perasaan letak tepi
x nak komitmen buat masa skrg
its hard for me if someone doing those thing twice or more
mebi make myself become more tougher
n jadi serik kot...sgt serik...rasa kesian je kat diri sendiri
x baik aku buat diri aku camni
n i really need a person yg nak berkawan ikhlas dgn aku
x pe....don't worry...
aku sayang semua yg aku sayang.aku x kan ada benci dlm diri ni
sbb rasa syg yg hadir tu bukan palsu...
aku x reti berlakon...n kegembiraan yg aku tunjuk bukan laa
untuk menggembirakan org yg aku sayang
tp sebaliknya aku sendiri yg gembira bila bersama org tersayang..

P/S: Ok da laaa...sem ni aku x leh nak update sgt
This really a first program yg besar aku menjadi pengarah...
sblum ni...kecik2 je...kdg2 rasa mampu x aku buat semua ni...

kan best ada org disisi....yg sentiasa disisi...menyayangi dan disayangi
memberi sokongan....i really miss it
Rindu kat Mak Abah...kat Adik n Akram
rasa nak nangis

P/S: kwan2 aku seronok je tngah tngok movie tapi aku ngadap laptop nak
uruskan kerja2 FIMACS ni...ohhhh

1 comment:

farah che wan said...

good job director.do the best.