Followers

Friday, May 15, 2009

First....terima kasih kepada seseorang tu kerana memeri dorongan kepada aku untuk membuat blog ini...Hehe..dia suruh aku jd followers dia..hehe...sebenarnya agak malas nak layan blog...tapi best jugak kadang2 untuk dilayan...aku agak rajin jugak la menulis sebab aku ada diari....start tulis diari sejak sekolah rendah..mula-mula dulu time beli diari.aku beli buku biasa je...sebab x de duit sangat tapi perkara yg paling aku malu + bengang bila mak aku baca diari aku...dia ingat buku ape tah..sbb x de tulis pon tu buku diari..mak la kata...kantoi la semua dia baca..malu gak la..huhu...mmg malu giler tahap gaban sbb mak pergi sebut pulak tu...dah baca diam2 je la.....waaaaa.....errr...pe lagi erk nak tulis...kalu nak suwoh aku menulis mmg la bnyk...takut lak x cukup page lak karang.hehe...

No comments: