Followers

Saturday, May 30, 2009

Pendidikan awal..huhu


Izni mendapat pendidikan pertama di Pusat Asuhan Tunas Islam (PASTI) dekat surau yg tokki jd imam. Selalu izni dapat nombor 2 sebab Aini yang nombor 1.Penah kezen aku,Hazirah kalahkan Aini.Aini nombor 2.PAstu dia nangis bila balik umah...x leh terima la tu..haha..Gambar kat atas tu masa Hari anugerah kat PASTI. Kena nyanyi nasyid..hehe..tengok la sape solo..hehe..
Izni sudah mula menunjukkan bakat sejak kecil.hehe..
Darjah satu skola kat SK Bandar Pusat,tp darjah dua tukar SKJP 2..smpai tahun 6.Waaaa...sekolah tercinta...

Lepas jadi student kat SKJP2,disebabkan dpt 5A so,dpt offer kat SMKA TAHAP,Jerantut...hehe..bnyk kenangan dok sini.Aku pon sempat jadi KP kat sini and memberikan idea baru sempena Hari Guru ku syg...huhu..Kat sini aku rapat jugak la ngn cikgu2.terutama Ustaz Hazmi,dia baek bangat sama aku.Kat Tahap aku pernah gak la jaga dorm dak form 1..huhu...agak penat sbb diorg x reti lg jaga kebersihan...Huhu..smka Tahap jugak bnyk antu..pi aku x pernah jumpa laa...org citer...huhu...Aku baik ngn D_Y kat sini...ramai lagi laaa...terutama yang satu kelas and pernah satu dorm ngn aku...hehe




Waaa...merindui kamoo semua...Geng aku time sekola dulu.Gambar diambil time izni form 5. Lepas form 3,Izni dpt offer gi skola SBPI Pekan..Jumpa la ngn kawan2 best ni.Tp sume pandai..Suka kawan ngn diorg haha..geng aku nakal jugak.Tapi dlm geng ni boleh kata overall ada jawatan tinggi dlm skola..hehe..tp diorg gak wat masalah..haha...takpe2..janji korang best.
Kawan2 aku yang kapel time skola ialah DD, Shasha,Fara..hehe..diorg amat advance.hehe..
Geng aku ade 12 org.sume cun..haha..sume kenal..Budak laki panggil kitorang Pussycat dolls. Bob la tu punye keje,ada ke patot dia g wat senarai AJK untuk kitorang.Pengerusi dia IJat..Haha..aku jadi Biro publisiti je..Kuang asam punyer Bob.HAha..tp time skola amat best aku rindu kat sume kwn2 aku...Azila,Yan,Ijat,Didi,FAra,Shasha,Ieda,Asiah,Kurt,Syaie......huhu...bila la leh jumpa lg korunk2 ni...

1 comment:

Unknown said...

huh...x jupe nama TAHAP pon dalam nie??