Followers

Friday, August 21, 2009

Apekah yg dimerapukan ini..

Adekah blog saya ini diari saya??

Adekah??

Tapi xkan la diari kan...diari sy nama "Boo Boo"

Ade dlm Henset sy..

Huhu..

Tapi Blog juga boleh jadi tempat luahan perasaan..

Sbb aku x suka blog skema..sbb aku malas nak letak info2 akademik

So..aku merapu je di blog..

HUhu..Ermmm..Azila,Aleeya,Purah..n kwn2 ku..

Aku bukan jiwang tau..siyes..

Pi aku cam suka tuleh2 jiwang2.. Jiwang adelah seni

Wat masa ni sy mau jd seorg perempuan yg cukup syarat.

Nak score exam,jd anak solehah,(Misi Rahsia),Nk pandai masak,jahit,Nak jadi Chantek(Luaran dan Dalaman)..

Feminin nye saya..Farah..kamu kata sy feminin..

Ermm...sy kecik2 dulu ganas..cm laki..

sbb adik sumer laki..skrg ni pon bnyk kwn laki..teman laki...belom lg..

Huhu..x mo minat kat org daaa...ti sedeyh..

Minat sorang2..xde balasan..

Ape yg saya merepek ni..

Saya syg budak kecik...budak kecik je tak tau..


Nak Baby...x nak adik..

No comments: