Followers

Tuesday, August 18, 2009

Mimpi Buruk Izni

Td aku tertido..
Attention yer "ter"
Bukan sengaja tido atau
suka tido..

Huhu..
Dlm mimpi tu..
ada bnyk lelaki..
Hensem2 lak tu..
Sumer senyum2 kat aku

Aku ingat lg scene tu..
Mcm kat padang je..
Aku rasa sumernya
nak gi tengok bola kalu x silap la

Time aku tngah gedik2 tu..
Ye la kan..sumer dak laki ensem ngorat aku
hehe
tibe2 aku terpandang sorang mamat ni
Aku terus palingkan muka aku

Aku x mo tengok dia
Tiba2
dia dtg dok sebelah aku
Aku wat acuh x acuh je..
Tp layan la jugak kan

then dia ckp dia ngah tunggu seseorg
dia kata org yg dia syg
Tiba2 dtg sorg pompuan
agak tua dr aku
dr dia
Dtang lalu senyum dgn penuh
kasih syg dan manja
menuju ke arah kitorang
Dia hulurkan tngn..
Mamat tu sambut tngn dia
Terus cim tgn dia

Lalu berdiri
dan berjalan..
meninggalkan aku
Sambil memeluk pinggang
perempuan tua tu

jauh tinggalkan aku

Kenapa aku mimpi cmtu
kenapa aku selalu je mimpi
aku x nak dah mimpi sakitkan hati

Sbb ape aku leh mimpi
sal dia
Adekah sbb aku memikir??

ye ke??
Aku pikir sal dia ker?
x kan

dah ler...

waaa..nak mimpi lain
putera raja ke.
best sket...

4 comments:

Suriati Suhaimi said...

mimpi lo sbb xbasuh kaki..
huhuhuhu..
btw slm singgah..

IzWaN RaiF said...

Kn bez klu mimpi dpt jumpa putera izwan

Anonymous said...

mimpi basah lg ke izni? -->bsh air mata.he2
cheer up girl!
mgkn ms lalu dh sia2 kn hdup ko
tp ms dpn blm tntu lg
wake up girl ::tampar2 pipi izni::
jom jd romeo
eh..

Ezniey said...

Aduyai..

sue_pinky= selamat melawat...hehe..dah basoh da kaki..siap sabun lagi tau

Izwan= ngeri kalu jumpa ko jd Putera

Myieda= namo jd romeo...ne ade mimpi basah...haha