Followers

Sunday, November 29, 2009

Hari Raya Haji kami..hehe

Hari Raya Haji kat pantai timur mmg meriah..
Sape nak rasa kemeriahannyer kawen la ngn org timur...hehe
Taun ni agak meriah la jugak..
Nak wat preparation raya.penat giler
Aku dah la sorang gurl yg besar dlm umah ni
aku je la yg diharapkan oleh mak
Adik aku???
hehe..tolong mengacau je la yerk
Adik laki actually sbnrnyer leh wat keje
Tp diorg ni kalu suroh satu wat satu suruh dua wat dua
diorng x pandai cari keje untuk dibuat

Huhu
Aku dah makin expert masak skrg
Tp x laa hebat mana..cuma kalau kawen leh la bg laki makan
hahahahah
Tu laa..aku kan dr kecik daa masak memasak ni
sejak mak aku gi sambung belajar
Hehe..berbalik pada topik td..
Menu kami untuk Hari Raya ni adalah NASI MINYAK!!!


Itu mak aku yg masak,aku tolong siapkan bahan jerk
sbb aku x expert lg
Raya taun ni saje je raya kat umah..tp aku x dpt nak semayang Raya
Waaaaaaaaaaaaaa.......
Hari RAya Aidil adha adalah hari pengorbanan
Jumpa sepupu sepapat
Tngok NEW MOON!!!!!!

huhuu...that's all

No comments: