Followers

Wednesday, November 18, 2009

~Update blog selepas lama menyepi~

Hye..aku ngah lambai tngn ni...
Dah lama tol aku x blogging..

Mungkin sbb aku dah termelekat di FB,
huhu...dah dkat bape bulan daaa
(2 bulan je kot) ye ke?? hehe

Aku x tau lagi nak tulis ape kot..
Tapi aku cuma nak jadikan ia up to date...huhu
Aku sekarang dok rumah and semalam aku balik
Perjalanan aku semalam adalah sgt biasa2 jer..
Aku balik sorang2 jer sbb teman aku dah ciou dulu
Aku pon keseorangan...
Exam daa berlalu dan aku sgt hepi..
Walaupon ade subjek yg membuat aku sesak nafas..
Tp aku masih lg dpt bertahan.
Cuti ni aku ade projek...hihi
Aku hope mmg berjalan n masa sebulan lebeyh ni aku x siakan

Huhu...Layak kah jika aku menjadi guru semantara untuk cuti ini??

My mom ask me to do that..Replace her..
Bcoz she doesn't like to teach English
She prefer to teach maths and science

OMG cmne aku nk face budak2
Aku cukup segan...
nak jadi cikgu kena baik2
tunjuk teladan kat murid2...hehe
Patot mak kasi la ngajar time bulan Mei
Leh dpt hadiah hari guru
Mak tiap2 taun penoh kete ngn hadiah
huhu

Ape laa cikgu besaw ni...
main belasah je...my mom daa la guru pakar..hehe
anak dia je x pakar2 lg

ok that's all.this is da beginning..buh-bye

1 comment:

inniakhofullah said...

woh....cg sementara?

cuti2 pun ngajar gak kew..sekola pe tu