Followers

Friday, January 15, 2010

Summary Of da Week

Mengambil inisiatif summary ini drpd my kezen,
Thanks to Kherun,for this good idea actually,
Okeyh,previously Story about Genting right??
Okeyh tomorrow??
No hang-out k.
Becoz my money..... gone!!!!
Bad ok

My mom daa bising..huhu
Mana x nya baru je dpt RM3500 hehe
Dah tinggal separuh...huhu..dgn berdedikasinya aku menjelaskan pada emak

RM1430-Yuran universiti yg mahal.setiap sem kena bayor tu
RM200-Baiki Nokia N95 kesayangan aku neyh.rosak riben dia
RM300-for books
RM100-Genting time
RM50-Mid Valley with Farah
Others belanja makan and keperluan diri

Oh my...duit skrg really cam air
Mengalir je..ish2..mcm mana laa yer pada zaman akan dtg
So,aku kena pandai jimat n pandai carik duit lebih
huhu
ok back to da basic.Want to summarize activities for tis week

Monday 11/1/2010
nothing kot,menjadi pelajar biasa sahaja..hehe

Tuesday 12/1/2010
Quite bz,a lot of thing wanna do
Hehe..pergi kelas awal,then bengang sbb xde kelas
okey then kol En.Asri.tnya pasal baju tshirt taun satu
Then amik kunci from Abg Azreen coz En Asri is not around
Bapak dia sakit
Meminta tolong Abg Iwan mengkat a bundle of Tshirt
Aku x mampu angkat dikhuatiri akan merosakkan rahim
Pinggang ni lama lg nak guna
Then Kol semua wakil Tahun satu
Semua ketua mereka dtg
OMG!!! saya dikelilingi oleh kumbang2 junior..haha
Okeyh yer,Tahun 1 mmg ramai yg hensem2
Berbanding tahun2 yg lain
Itu adalah menurut statistik
Abdullah Othman,budak yg My fren salu usya
Hehe..jgn jeles sbb aku dpt ckp ngn dia
Nothing sbnrnya..saje nak menjeleskan kwn sy itu
Oh,today juga Kak Syaima tiba2 panggil aku
Then mengatakan aku dicalon sbg MPP
What??? is that true??
Then petang itu terus masuk meeting dgn MPP,ramai yg masih atas pagar
Xtau nak wat keputusan lagi

Wednesday 13/1/2010
Ok today is ASRiM Seminar.
IPTA n IPTS yg dijemput berdekatan Nilai
(UiTM,UKM,UM and Inti College)
Agak best laa..aku suka dengar semua part takaful walaupon tertido2
Depan kami adalah Student Inti College
HUhu,quite hensem laaa...hahaha(gatal2 dush2!!)
Fauzani sgt terpikat pada guys yg rambutnya cantik dan lurus itu
Namanya basyir,hehe
Mata sepet2 ala chinese
Tiba2 aku terpengaruh dgn kegatalan Ojan
Aku pon mengusya mamat yg pakai spek bingkai ada kaler oren
Huhu...sweet n smart..
Ojan dgn sesuka hatinya mmgil sweetie
Haha...not bad laa..quite Tall..
hehe..Gatal x aku(marah arr Hakim..hehe)
Hehe...

Thursday 14/1/2010
Today is Khidmat Komuniti dgn Masjid Nilai
Student yg terlibat ialah Sekretariat dan Pelajar Tahun 1
Seluruh masjid dibersihkan..smpai berkilat beb
Hehe....seronok sgt aku rasa
Pihak masjid pon berterima kasih bnyk2 kepada kami


Friday 15/01/2010
Aku x nak skip kelas.tp terpaksa
Today adalah last pendaftaran MPP
Okeyh aku pergi HEP bersama MAya
Then daftar,kempen and amik gambar
HUhu...then pegi FST untuk amik cop dekan
Berdebar giler yer nak jumpa dean
Tibe2 dean nak menguji aku
Saje2 nak marah aku..then dia kata sebenarnya dia bukan nak marah pon
Fuhh...lega aku
Dah settle menda yg memberatkan otak ni
Then terus pergi interview
For What???

Hehe,actually untuk
Program Pengantarabangsaan ke Korea
Huhu..best kan
Aku x berharap sgt dpt
Yelah,student yg interview pon bagus2
hehe..tp dlm hati for sure laa kan
Doa jela ada rezeki
Aku x masuk kelas pi aku msg Pn Norlida
Sbb aku mmg x suka ponteng
at least lecturer tau kan...hehe
Yg aku malu nye,dia gtau satu kelas aku nak gi interview
Heh..kalau dpt x pe...ni belum tentu...hehe

2 comments:

anum farida said...

sama...ritu pon bru riben hp rosak...dua ratus jga kene...huhuhuu

Hakim said...

penuh ngn unsur2 kegatalan kt cni..