Followers

Sunday, April 25, 2010

~benda yg aku suka selalu bertempoh~ hehe x setia betol

Cun Saja...nyanyian Sleeq adalah lagu kesukaan aku minggu ni
Lagu ni daa lama sbnarnya..tp baru femes
sian....hehehee
Bagi yang dah lama kawan rapat ngn aku
Ataupon yg daa lama hidup dgn aku
Contohnya Roomate aku ke,Nurasmaizan Akil tu
Mmg daa tau pe'el aku..huhu...
akan suka satu lagu selama seminggu je
****Pastu dengar berulang kali****
dalam seminggu ratusan kali dengar
hahahahhaa...pastu x kan dengar daaa
hahahahhaha...
X setia kan aku??? mmg pon..
aku cepat bosan...
Biskut kesukaan bulan ni
adalah biskut Cheese Tiger
Mmg aku asik beli je bulan ni
Teman aku stadi laa...heheee...cicah ngn air milo..
Cedap owwwwwhhh....
Sebulan je aku suka Biskut ni...hoho..tngok laaaa kalu x caya
Pastu aku daaaa xsuka daaaa
heheee...tah pape kan...

Kalau ada baju yg aku suka mmg aku akan salu pakai
Kadang2 pakai baju tu je asik2..
Baju yang aku suka dlm tempoh 3 bulan ni ada 2
Satu baju ni

yang kedua baju ni
padahal jika dianalisis scr terperinci, jika dilihat secara ilmiah
anda akan mendapati ruang locker almari Izni
adalah overload kerana baju beliau mmg sgt bnyk
"tapi kalau daa suka baju tu,asik tu je laaa awak pakai yer"
kata mak
hahahhahaa....ti taun depan aku suka baju lain pulak

rajin betol aku mencoret yer....mcm xde keje je
Sbnrnya aku daa tak tahan mengadap buku
berjaga smpai pagi,so mencoret boleh membuatkan aku segar kembali
Malam ni aku stadi D.E...huhu
X abis2 cerita pasal D.E kan....boring laa asik D.E je

alhamdulillah berjaya jugak aku revise semua tajuk....
heheheheee..harap2 boleh jawab dgn cemerlang

(Gaya seorang konsultan kewangan mengira duit...ada gaya x?????)


Ini laaa gaya gerak gempur kerja aku..kertas A4 aku abis daa wat masa ni...punye berguni kertas aku abis mengira satu soalan jer...adoi cmne laaa



Katilku yg indah....huhu..bak kata Cik Farah yg merasakan dirinya teratur sgt tu..
katanya aku ni x terurus....agak kurang asam yer ayat itu sbnrnya ..(padahal dia xde laa teratur sgt pon)
Teratur siket je dr aku...huahuha
Tapi entah laaa aku x reti laa nak jadi tidy giler2..huhu...

Ye laa dulu kan aku berjiwa kedoktoran ni
so,aku belajar laaaa mencakar diatas kertas...bukan menulis
sbb tu tulisan aku time2 aku malas kalah cakaran kucing
Tp kalu time rajin..lawa pulak aku tulis erk...


No comments: