Followers

Thursday, April 22, 2010

Kekejaman Jadual Pepriksaan ~ Wink

22/04/2010 Akhlak dan Tasawwuf
Prinsip Insurans Dan Takaful
27/04/2010 Pemikiran Kreatif dan Penyelesaian Masalah
28/04/2010 Persamaan Pembezaan
29/04/2010 Pengurusan Kewangan
30/04/2010 Teori Hibah dan Faedah Kompoun
04/05/2010 Teknik Pengkomputeran Matematik


http://www.emocutez.com
Ahamdulillah... hehe akhirnya baru tadi aku menghabiskan 2 paper,5 Paper to go..
Jika ana peramatikan betul2 bermula minggu depan aku akan menjadi mayat hidup untuk
bertarung dgn subjek2 yang mencabar medula oblongata aku
Owwwwwwhhhhh...(aku akan mati selepas seminggu...dan hidup semula untuk minggu depan)
http://www.emocutez.com
Mengapakah sgt kejam jadual diatas!!!!!
Macam mana ni,aku x beryakin sgt laaa...
Control2...jgn nampak sgt ohh izni
Malam ni aku xde mood nak stadi..
Mungkin sbb kepala otak ni dah tegang sejak seminggu yg lalu
Hurmmm amat sukar ye jadi student ni
Huhu...
http://www.emocutez.com
Rindu pulak kat rumah aku...kat Mak Abah,Hasya,Akram
Huhu..kejap sgt aku balik umah,x puas langsung
Huhu..Lepas exam aku xbalik umah terus,aku kerja!!!!!
Aku kena kerja annn...dgn mak cik aku annnn...
Huhu..actually dia offer kat aku,katanya saja nak offer anak sedara
Padahal dia ada je trainees...huhu
So,aku kena siapkan Document Income Tax mak cik aku
Ohh aku da laa x blaja abis lg pasl Income Tax ni..hehehe
Sebulan jugaklaa aku kena dudok umah dia...kalau x, tak dpatlaa aku gaji penuh
Kira2 aku leh praktis jadi Entrepreneur laa nanti...hehehee


Huuuu....malam ni heboh2 pasal result penempatan asrama
Setelah berdebar2 selama sepuluh minit
Akibat internet yg sgt berhemah ini,maka aplikasi EWADI dibuka dlm masa yg agak lama yer
Semua org patoh didepan laptop,termasuk Amni dan Maizan
Akhirnya.....................
Kedua2 peserta ini gagal diterima masuk asrama
Sedih kan...
http://www.emocutez.com
Secara konklusinya mereka ni kenalaa menetap di luar kan
HUhuu,nasib baik aku dan geng2 membuat langkah bijak
Dengan tidak mengisi permohonan pon sbb kami mmg tekad lg jitu dan padu
Untuk menyewa rumah walaupun agak mahal siket
Tapi x pe laa...janji selesa (RM800) woooooo kaya x??? hehehe
Rumah baru oooo....ti aku upload gmbr...hahahhaa

Huuummm, balik u,mah hari cuba2 membodek Pak Itam
actually nak pos surat sponsor,tp alang2 dekat so aku laa posmen..
Heehhehe...kan best kalau Pak Itam sponsor bnyk2
Ye laa skrg makin kaya dgn pasaraya Metamorf dia tu
huhu..bangga aku..family aku ni ramai sgt businessman ye oiiii
hahahahaa....giliran Mak cik Misah aku belum lg
Aku asyik lupa je nak pos surat tu.....huuuuuu..exam katakan
Huhuhu..kira aku nak mintak sponsor kat Family aku je boleh x??
huhu...takot laaa...aku nak pergi sgt..hope sgt dpt pergi
Tp x kan laa semata2 nak pergi Korea,aku nk kuakan RM3500
dlm bank tu...hummm..syg duit..
So,cara yg terbaik adalah,rajin2 laa cari sponsor erk...heheehe
Pening2...http://www.emocutez.com
Passport da laa x wat lagi

Huhu,terpaksa guna laptop akak kesayangan aku ni
disebabkan laptop aku yg ibarat hidup segan mati x mahu tu
Ada ke patot aku leh bukak separuh je..kalau x,alamat gelap laa skrin tu
Tngok Chipmunks 2..daaa tngok,tp saje nak tngok lg...
Suka sgt kat chipmunks....kalau laa ada secomel tu
aku tenyeh2 smpai lumat
Terutama yg Theodor tu, daa laa gemok,bulat,comel sgt

Ohh..abah skrg daa ada blog..
Hope2 pak itam aku x bagi link aku kat abah
hehee...x best laa abah tau kehidupan aku
ehhehehehe...ti kantoi karang...huhu
http://www.emocutez.com

No comments: