Followers

Tuesday, May 4, 2010

No more hostel Kay..hehhehehee

Ok ari ni daaa 4 Mei....hehee....sonok nye
Sonok sgt sbbnya dah abis exam..yeay!!!!
tamatlaa pengajianku sbg Mahasiswi Tahun 2
hehee..nak masuk Tahun 3 daaa...kejap je masa berlalu
Tua daaa aku yer
boleh ke berpoye-poye ni?? hehee

mane buleh lagi sbb!!!
Sbb ape!!!

Time to kemas rumah....cuci2x Mr Muscle..hehe
Sem depan..no more hostel....
Hehe...x main arrr dok hostel daaa...
(Padahal kena tendang hostel)
huhu..
lokasi umah izni : No 99 Jalan Jati Park 1/3

(Comel x rumah saya....hehehee)

Rumahku syurgaku

hehehee....
Lepas exam terus berkobar2 jiwa raga
x makan tenghari pon sbb terlalu rajin kan
hehehee...
bermula laaa aktiviti cuci2 Mr Muscle...hehhee
rumah sewa kitorg ni baru..so kekotoran dia x bnyk
hehehee...setakat debu2 kaler kelabu tu je
kalau umah lama puas kena sental terutama jamban
ada saki baki melekat tu...hehheee
so..
kitorg guna mop....tp lantai berus2 jugaklaaa...hehehe
fuhh...penat jugak erk...tp berbaloi-baloi...

Master Bedroom ku...hehhee

Pas je cuci2...sume gi Bandar Nilai
cari kedai besi logam nak duplicate kunci
Pastu gi Giant (oh sejak aku ada krisis pasal giant ni...asik gi Giant
je lak pastu,3 hari berturut2 lak tu)....mmg pokai laaa

Then,saat2 memenatkan tiba.....(sesi packing memacking telah tiba)
Mmg bnyk laa barang aku.....bpe trip tah
Berpadanan dgn jumlah baju dlm locker aku yg melimpah ruah tu laaa....
mmg penat laaa...barang aku laaa yg paling bnyk..
Mmg menjuarai carta barang terbanyak laaa aku....huhu

Lusa aku daa nak balik rumah..huuuu...kena naik bas...cdeyh
saat2 terakhir kat hostel jati ni mmg digunakan sepenuhnya laaaa
Semalam kitorg wat jamuan yg bertemakan "Jamuan On da Spot"
tah nape,aku mmg suka wat keje On da spot ni...hehehee...sonok pe..bru laa tragis

Tibe2 je pas aku bangun tido Kak Yuha ajak aku gi Giant..
Mula2 tu dia nak gi Giant sbb nak beli baju untuk Dinner dia
dia nak beli baju kurung Moden
ekcelli, dia dah beli mula2 ngn Pakwe dia....Cantik dowwhhhh...
suka gilaa aku tngok...harge 100 lebeyh laa kan
Tapi x-m-u-a-t...hoho..
muat tp adalah sometin2 yg x puas hati kan
so,dia nak beli laa baju baru....mula2 ajak kwn dia...
Tapi tiba2 je kitorang mcm kesal sbb x wat pape jamuan pon

So,tibe2 dgn idea on da spot tu...akak ajak wat jamuan KFC
x de mende lain ke selain KFC, student mmg kuat mkn KFC
tah nape..sedap sgt ke??ape yg sedap sgt tu pon aku tak tau

(konon...padahal hantu ayam)
so,terpaksa laaa pinjam moto Abda'
kami pon merempit laa secara berhemah

x rasa lgsung merempit,akak mmg berhemah laaa
hahahhahaa...sopan je bawak moto...slow je....
Kalau nak rasa rempit....naik ngn Farah...
baru laa tau nikmat rempit..hehheheheee
(Information:kwn Baik aku yg mempunyai skill merempit yg agak bgus)
So,kat Giant...akak berkenan laaa dgn satu baju ni....ermmmm
Cantik gak laaa baju tu...Ala2 baju Siti...yg kembang2 lengan dia tu
aku soh amik kaler Oren...tp akak nak gak kaler putih
Ahhhh gasak laaa...daa akak minat kan
smlm yg beli ngn pakwe tu kaler putih gak....

Balik jer umah,wat laaa jamuan kecil-kecilan
Sedap gak erk....akak beli salad...ermmm...sedap gak erk
asik makan ayam je...sesekali mkn laa salad
huhu...erkkkkkkk#%#$%^$^&....kenyang....hehheee

sehari sblum tu aku ngn Maizan...(Maizan lg...asik Maizan jer....xde
nama lain ker???)

Ok smbung cerita...aku ngn maizan gi beli hadiah untuk akak..
Tanda perpisahan laaaa kan...lepas ni x jumpa daaa
Akak Yuha pon dah abis belaja daa pasni
Pastu dia dah nak kawen bulan 2
huhu...

Alkisahnya....kami belilaaaa beruang @ Teddy BearComel kan teddy ni...kalau laaa aku dpt kan Best

mmg kiut miut laaa mcm teddy bear...hahahaha
Pastu beli kotak dia...x yah balut..hehheee...comel..
Beli kad comel Harga RM2.00
huhu...
Dah balik umah,excited laaa nak tulis kata2 kat kad tu
pastu Maizan pon Gam laaa kad tu
hehehee...pastu letak laaa hadiah tu kat "tngah2" bilik
Mmg tngah2 laaa ye dia duduk ye tuan2 puan2

dlm kul 9 ke 10 lebih akak balik dr dating kat Mines
terus je masuk bilik aku then dok atas katil
kami yg blur2 ayam ni...tngok je akak baca ape yg tertulis kat kad tu


"Kepada kakak tersayang"
Daripada adik rumahmu
"Izni Chantek&Maizan Cun"
(kesengalan tol kan ayat tu)


aku tngok je akak baca..then akak tnye
"Ni untuk sape??"
Pastu baru aku tersedar dr hipnosis
terus menjerit...arrrrggghhhh!!!!! tidak!!!!! (toksah nak menjerit2 laaa izni oiii)
abis plan A plan B kitorg nak kasi surprise kat akak
cis....ape laaa..sape soh letak tngh2 bilik...kn jd cm tu
hehe...x pe laaa...kira surprise laaa tu kan...hehehe

Akak ckp dia sgt terharu
sbb dia x pernah dpt adik dorm cmni...hehehe(kembang jap)
Kitorg pon senyum kambing je...hehhehee
Akak punya laaa rasa bersalah sbb xde ape2 nk kasi kat kitorg
Pastu dia gi turun beli burger ayam special
Air kotak ngn tin bape bnyk dia beli
sbb nya nak belanja kitorg

heehehehe...Thanks Kak Yuha

saya nak bgtau kat sini sy suka tahun ni sbb rapat ngn Akak
walaupon sy selalu buli akak(padahal sama je akak tu)
Tp akak best....sporting...suka gelak2
x mudah terasa...baik laaa jugak sikit2(control2 x nak puji lebih)
hehhehehehe....
Sy doakan akak supaya berbahagia dn Abg Azra.....nanti jgn lupa sy
hehehehe....nak kawen nanti jgn mekap tebal(ni nasihat ke??)
heheee.....

Ohh..sy sgt malu bila akak ungkit peristiwa sy borak dgn Hakim pasal
menghalau ayam tu...sbb ayam kat umah dia bising sgt
suka sgt berkokok...nak ckp pon x best...
sbb tu sy bngng dgn ayam tu..
tapi sy maluuuuuuuuuuuuuu....rasa cm nak tutp muka ngn turtle saya
bila akak dengar sy borak...tidakkk!!!! malu...aish...
hehee

Akak Yuha.....Saya Sayang akak...hehehehe(punya menggunakan tenaga meluahkan kata2)

1 comment:

farah yang malas nak sign in said...

aku merempit berhemah lah. ho3. =p