Followers

Monday, May 24, 2010

Sanah Helwah Ya Farah Wahid Wa'isyrun Sanah

Hari ni hari bahagia buat seseorg
Tp dia ngah sedeyh2 lak skrg..
Smbot besday time cuti mmg sedeyh
mmg laaa best smbot ngn famili
tp kalu sambot ngn kengkawan rasa happening
hehehehee,

Kepada: Nur Farah Binti Azmi
Sanah Helwah ya Zamil..
Sanah Helwah ya zamil...
Sanah Helwah...Yaaaa...Farah
Sanah Helwah ya zamil

Dikesempatan ini,aku mencurik masa keje aku
untuk membuat sedikit post kepada kau
Ko kan selalu terharu2 dgn aku...hehehe

"Selamat Hari Lahir yg ke 21"

Aku berharap,di hari lahirmu ini
maka kau akan menjadi seorang wanita
yg terpelihara dlm agamamu
Yg menjadi perisai kepada kaum adam,
Yang menjadi penawar dikala kedukaan,
Ku berharap kau dijauhklan dr bencana maksiat,
Kerana hendaklah kau tahu,
Bahawa ia akan menjerumuskan kau
kelembah kehinaaan..
Semoga kejayaan menjadi milikmu..
Semoga Allah memberkati usahamu

Sepanjang perkenalan
telah bnyk Pahit manis telah kita lalui
Itulah yang membenihkan buah2 ceria dlm persahabatn kita
Aku meminta maaf diatas semua yg berlaku antara kita
Aku memaafkan segala apa yg telah kau buat(hehehee)
Semoga kau gembira disamping keluarga tercinta
Aku berdoa agar kau sentiasa ceria dan jauh dr segala
bebanan masalah dan penyakit merbahaya
Aku doakan kau sahabat supaya kau menjadi anak yang solehah
Menjadi sesorang yang dpt membela agamamu sendiri
Mempunyai peribadi secantik Siti Khadijah
Mempunyai pekerti seanggun Siti Aisyah
Dan mempunyai akhlak seayu Siti Fatimah

Kehadiran kau sahabat memberi satu bahagian yg bermakna
Dlm sebuah kotak hatiku
Kau merupakan sebahagian drpada pengalaman indahku
Terima kasih kerana memberi kenangan terindah buatku
Terima kasih diatas segala pertolonganmu
tangan mu menjadi saksi menjadi pembantu aku
dikala aku kesusahan
Mata mu menjadi saksi dikala aku menangis kesedihan
Mulutmu menjadi saksi dikala aku kebimbangan kau yg menenangkan
Telingamu menjadi saksi pabila ku meluahkan
Kerana itu kau adalah sahabatku
Aku tahu,kita manusia lemah,penuh dgn dosa dan noda
Sahabatlah yg menolong kita untuk kembali kepada-Nya
Buruk sahabat kita buruk lah kita
(Tp kau jgn risau sbb aku kan chantek...ahaks!!)

Perutusan diatas adalah luahan hati aku sendiri
Sesungguhnya kau mesti tau bahawa aku suka bermadah pujangga
Aku harap kau suka...

Yg terakhir dariku...
I LOVE U

Sannah helwah ya zamil

5 comments:

farah azmi said...

weyh, nangis aku. :')
terimakaseh byk2 sahabat!
hanya Allah je yg tahu camne aku syg ko. :)

Hakim said...

waaa...nape org xde post mcm ni..=(

farah azmi said...

haha. hakim sedih..

Hakim said...

wekkk..

mijae said...

a'aa i love u jugak




hihihihi