Followers

Wednesday, July 21, 2010

Kenyang...erkkkkk....alhamdulillah

Okeyh yer...intenet sgt lembap
Nyampah..i hate i hate!!
Grrrrrr......marah ni
Huhu....hari ni ada satu je kelas
Sejam je kelas..huhuhu
Kelas Halaqah..dpt tajuk assignmnt
Freemason
Huhuhu,,,suka gile tajok neyh
aku nak kaji sikit sal tajuk ni dalam2 sket

Bulan Syaaban ni elok puasa
aku pon puasa straight jer....ntah cam best je
agipon dak2 housemate aku rajin puasa..
So,cam rugi je x puasa...huhu
tadi aku asik tido je...mebi sgt exhausted kot.
Aku kena amik glukosa sbb energy daa ilang
Awal2 sem ni xde laaa serabut sgt..
Xde assgnmnt lagik..huhu

Tadi tngok kat Ewadi.USIM
yuran aku semester ni RM940..huhu
Tolak bayaran asrama..aku kan dok umah sewa
so,kena bayar bulan2 laaaa RM800
huhu..aku cam daa pokai je sem ni
Bnyk sgt nak pakai dulu..
Nak beli barang2 umah lagik
Duit PTPN pon daaa guna bnyk
so,cara aku nak saving aku masak hari2
Mmg sgt jimat arrhhh
Masuk sem baru ni,x pernah sekali pon aku gi
restoran lagi untuk beli makanan
Kitorg asik gi Giant dgn Kedai Runcit MSA Deen je
Sbb nak beli barang2 basah untuk masak
Masa mula2 dulu masak bujang2 je...goreng2
Tapi sekarang daa masak mcm Family...hahaha

salunya Chef tu aku laa
Tapi ape yg aku sukanya
budak2 umah aku sgt helpful
Mmg sumer masuk dapur tolong2..xde pon dok terperap
Biar je org lain masak...hehehhehe
Tadi aku masak Gulai Lemak ayam cili padi,,ikan masak merah
dgn kubis goreng

Macam masak untuk family jer
Kitorg masak sekali sehari je..untuk buka puasa...heheheh
Perhhh...aku x sgka Mai makan bnyk
hehhehe..ko tau je laaa dia tu
Makan satu senduk je...tp ari ni dia makan bnyk...
hehhehehehe..(siap mengulang mkn nasi lepas isya')
kehkehekehe

Tapi seronok gak,x banyak habis duit untuk makanan
leh simpan skt..huhu...kena pandai jimat cermat
ti nak kawen ti..kena manage duit...manage family
hahahahaha...
Jap lagi nak stadi sket untuk Managerial Accounting
Hehheeee...sok kelas MA straight 4 jam beb
sb lecture tu lec luar..so dia wat straight sbb mls nak ulang alik
pergh...sok kelas pack..huhu
malam ni kena tido awal laaa nampaknya...kuikui

malam2 tido pelok Akem Gumok
ia adalah sejenis bear..hehhehehehehehe
Comel..aku syg sgt tau..hehehhehee
Akem Kurus yg kasi Akem Gumok
Birthday present aku laaaaa...hehhehee
Dia asik bz je skrg..
sebaik Akem Gumok ade...lg besh
huhu...
Dah beli tilam baru,so x de laa sakit belakang tido
xde duit lagi nak beli katil..hehhehehe

ermmm...sedapnya yogurt Dutch lady
Sok nak beli susu magnolia..sbb daa nak abis..
Yeay..aku suka minum susu
lallaalaalalla~ xde modal nak citer
tata~gud nyte

No comments: