Followers

Friday, July 16, 2010

Tiada lagi tangisan dan airmata

Akhirnya!!!
Lalallaaa...sungguh happy hari ini
Sebab akhirnya dan akhirnya
aku berjaya jugak dapatkan lesen P untuk kereta
Hahahhaaa...Aku repeaters ok!!
Sgt berbangga ok...haha
Terima kasih yg x terhingga dekat En Fauzi
Sebab mngajar dgn begitu baik
bnyk teknik2 pemanduan yg dipelajari
Sblm ni guru aku asik tido je
Aku bawak kereta,dia leh tido kt sebelah
yakin betol dia aku bawak
huhuhuhu
Hari ni,aku nombor 1
Org mula2..then..aku dpt buat dgn baik sekali
Rasa nak senyum je setiap masa
hahahahahahaa...suka sgt
X sia2 aku balik semalam
dah laaa ponteng kelas
Sebaik minggu first x blja pon
hehehheeheee...
Aku balik x gitau pon aku nk test
Sbb aku takot fail..ti malu...hehehhehehehe
Sorry cik abg,sbb x gtau..
Malu....sbb asik fail je
Huhuhu..tp skrg daa cekap
Ti leh jalan2...ahahhahahaha
Ok...aku nak balik Nilai daa jap lg
Mest smpai lmbt neyh....
ermmmm nak wat cmne,ari ni ramai dak uitm balik
so,xde tiket
kalau beli awal2 kan bagus..huhuhu
Tiada lagi tngisan...pasni x pikir daa sal lesen..yuhuuuu

No comments: