Followers

Sunday, March 6, 2011

FIMACS Seminar berlangsung dgn jayanya...horrey!!






This semester seems really buzy for me
as skrg ni aku mcm susah dah nak sign in

Facebook and Blog!!!!

hmmmm.....
Okaylaaa...ini cerita 2 minggu lepas actually
tp sbb buzy melampau-lampau
x dpt nak story mcm dulu-dulu da...ok laaa

FIMACS seminar berlangsung dgn jayanya
korang tau x pe perasaan aku lepas tu...
lega giler2...rasa mcm hilang segala burden selama 2 bulan
dalam kepala otak aku

Sebenarnya...
semenjak masuk sem baru..
kepala aku selalu berfikir tentang perjalanan program ni
aku dah diamanahkan untuk jadi Pengarah program..
that's why aku rasa macam...sgt tertekan jugak laaa

I thinks..
aku mmg x leh fokus kadang2 dlm kelas
exspecially 2 minggu terakhir
Ya Allah...tuhan sahaja yg tau
masuk kelas...fikiran aku melayang....berfikir
buat kerja lain...

ye laaa.....sbb aku risau.....

After that...bila dah abis...rasa tenang giler2
skrg pon aku sgt fokus belaja
entah...feeling nak berfacebook da xde kot...
mebi time cuti ni aku kembali layan balik

okay lah..nway
Pengalaman cukup indah
aku dapat Penceramah dari golongan2 elit yg sgt hebat
aku mmg bercita-cita menjadi sebegitu...
hehee...at that time..kwn2 aku kata aku mmg gaya org korporat
so..aku sesuai laaa kan jadi org korporat kan???hehee

CEO2 company besar2 (MNC,Iltizam perkasa,CRIM)
dan yg best seorg yg sangat diiktiraf di Malaysia
dalam Financial Risk Management
yang bestnya dpt sponsor bnyk dari diorg
hehehee...pandai x aku cari???
well aku skrg mmg bnyk link..
Siap main msg2 je ngn diorg..hehee

Suka bila org besar2 panggil aku Cik Izni....Cik Izni
rasa mcm bukan student dah..hehee
yg x tahannye..ada company luar ingat aku ni Puan Izni
mebi dia x sangka kot student tahun 3 yg anjurkan...hehee

Okay laaa...aku nak siapkan kerja siket
lusa test Foreign Exchange
hehe...tngok picture je laa yer..tata


2 comments:

syira said...

Congratz~K.Izni~Bravo2~
mmg ad gaya koperate~~
:D

LynnAiza said...

bravo2 cik izni...hihihi..
well done for all 3rd yr student...hebat2..=)

p/s:encik khairuddin a.k.a daddy angkat kak izni tu ada belog kan??nak linkkk..hehhehe~