Followers

Thursday, February 17, 2011

Senak perot~


Sebelom aku mencoret
aku nak berdoa

"Ya Allah....aku memohon agar perjalanan Seminar Matematik Kewangan II (Fimacs' II) ini berjalan lancar..Aku memohon agar,segala masalah yang sedang kami hadapi ini dapat diatasi dengan pertolonganMu Ya Allah"

ok...dah doa...
ermmm....mood skrg ni..longlai..
lagi berapa hari lagi

Okay..aku promote kat sini yer
siapa yang berminat untuk menyertai seminar ini bolehlah menghubungi saya

email kepada ez_niey@yahoo.com.my

okay...ni nak lepaskan perasaan dulu...ti baru promote okay
aku penat..ye aku penat sgt2
xtau nak explain mcm mana..
semua ngah bertungkus lumus skrg..mana x nyer...
masa kami bekerja sgt suntuk..

bayangkan...nak kena attend kelas n wat assaimen lagi..
fikiran aku x tenteram...risau jer..
takper...akan aku cuba yg terbaik...
sabar2....kerana setiap ketenangan itu ada jalannya....




No comments: