Followers

Thursday, April 5, 2012

BERITA HOT dari kampus....cisss

o
OKAY...tadi pergi USIM sebab ada hal...kerja okay...aku ada appoinment....jumpa Encik Asri....
Setiap kali pergi bilik En Asri ada je cerita hot!!
Dari dulu dah sebelum aku praktikal lagi....memang x leh bla laaa
dalam bilik dia siap dapat kol bnyk2 lagi
aku pelik laa nape laaa..
dia tanya...beli x surat khabar hari ni

aisehh...salu baca...hari x sempat

Ropa-ropanya....giler panas isu
adehhhh...malu kot USIM
bukan ape...x perlu kot letak nama USIm besar
cakap laaa "Sebuah Universiti tempatan ke" kannn
x yah laaa letak Universiti Sains Islam Malaysia
damn giler wartawan...aku cepuk gak kang..haha

Yang jadi panas nyer...ni lecturer aku gak
even x belajar ngn dia sebab dia ni dekan lain
bukan dekan FST
tapi sure laa dak FST kenal kan.....uwaaaaa...malu

huuuuuuuuuu~
yang jadi pasal nyer 

"KAHWINI LELAKI"

camne leh silap....adehh

lepas  ni nak kawen...cek betul2 okay
terutama IC...kalau ganjil akhir tu
korang mmg ada possibilities laaaaaa kawen laki....huuuuuu~












No comments: