Followers

Monday, December 31, 2012

Diari 2012 Hidayatul Izni Binti Hayudin

2012 ada lg sejam nak melabuhkan tirai....
2013 akan menyusul selepas ini....maka dgn itu
Tertulislah angka 24 tahun sebagai angka yg merupakan kayu penanda usia aku...

2012...penuh dengan kisah suka dan duka....

Januari 2012

Aku menghabiskan banyak masa dirumah..
Cuti sem sebelum Latihan Industri...

Februari 2012 hingga Jun 2012

Aku memulakan kehidupanku sebagai Trainee latihan industri di ETIQA TAKAFUL
bermulalah kehidupanku di Bangi, Selangor....sepanjang latihanku disini...aku berjaya melayakkan diri
Mendapat reward dari Etiqa iaitu percutian ke Bandung selama 4 hari 3 malam
Percutian tajaan ini menaja keseluruhan percutianku...
Aku berbangga dengan diriku kerana mencapai kejayaan ini...
Jumlah jualanku bernilai RM10,000 hasil usaha keras dan doaku pada Allah yang x pernah putus....

Mei 2012

Mak menjalani operation membuang ka ser...alhamdulillah pembedhan berakhir....keesokannya aku ke USIM membentangkan kertas kerja sepanjang latihan industriku..dan malamnya ada Majlis Makan Malam Pelajar tahun akhir...

Julai 2012

Aku berjaya menamatkan latihan industriku dan pulang ke Jengka untuk bersama keluarga ku....
Bersama emak tercinta yang masih dlm rawatan....aku mahu mencurahkan bakti kepada emak....

Ogos 2012

Kata emak...carilah kerja...kerana ingin membuatkan emak gembira aku mencuba nasibku
Dan alhamdulillah pada 6 ogos 2012..bermula langkahku sebagai pekerja di Sope International Standard Chartered
Di Bukit Jalil aku menetap dengan rakan-rakanku...
Berat sgt hati...tapi bila aku beritahu mak yang aku dpt kerja mak senyum manis sangat....aku rindu

September 2012

Mak nampak sedikit pulih.....alhamdulillah. kehidupan aku biasa2 sahaja

Oktober 2012

Mak menjalani kimoterapi...tetapi mak kata sakit2 kat bahagian hati...setiap minggu 3 kali mak akan berulang alik kat Kuala Lumpur....Hospital Kuala Lumpur.....

November 2012

Kerana sistem down di ofis....kami terpaksa ganti kerja hari sabtu ahad...

8 November = Emak kol....emak kata Ayahlong terlibat dalam kemalangan....malam tu aku menangis je sebelum tidur...teringat ayah long......doa harap xde apa yg berlaku...

9 November = Ayahlong disahkan meninggal dunia....aku rasa terkejut....rasa kehilangan..

12-14 November = Mak menjalani kimoterapi...aku ke rumah sepupuku di Keramat...tidur kat situ...tidur ngn mak..borak2 ngn mak...kesihatan mak makin merosot....mak makin tak berdaya

19-23 November = Setiap hari lepas kerja aku akan ke HKL...aku tidur di hospital....mak menjalani radioterapi....kesihatan mak menyusut...mak dah x boleh bangun sendiri...aku akan memapah mak setiap hari...

24 November = Konvokesyen ke -10...aku berjaya di anugerah Ijazah Sarjana Muda daam bidang Matematik Kewangan...hanya abah dan adik2 yang datang...mak kat hospital...x larat....sedih jugak...tp nak buat mcm maa...

27 November = Ayahngah....merupakan Doktor pakar...Dato' Dr Arif Othman...sepanjang mak sakit...dia lah yang bertanggungjawab tentang doktor2 yg rawat emak...yang rawat emak di KL ni Dr Zabedah....ayahngah datang ke KL....malam tu...pokde..mokde dtg....n...beritahu mak dah xlama....

Nota: post tentang kisah ini dalam SELAMAT TINGGAL EMAKKU SAYANG.....

28-30 November =  Cuti aku diluluskan...sepatutnya cuti 28-30aku apply untuk ke Bandung....tapi aku x pergi kerana kesihatan emak yang sgt meruncingkan....

30 November = Innalillahiwainnailaihirajiun....emak pergi pada pukul 2.35 petang Hari yang penuh karamah iaitu hari jumaat....semoga emak dimasukkan kedlam golongan orng2 yang beriman...

Disember 2012

10 Disember =  Aku ke ofis hari ni...bukan untuk bekerja semula...tapi aku memutuskan untuk berhenti kerja....banyak tanggungjawab dan urusan ingin aku selesaikan..walaupon tidak sebagus mak..tapi aku cuba...

Kini aku masih lagi mencari sesuatu..yg bermanfaat pada diriku...aku disini supaya aku dpt membantu abah menjaga adik dan keperluan rumahku...aku tanu..akutidak sebagus emak..tp aku akancuba....

Insyaallah 2013

Aku berazam untuk berjaya dalam bidang perniagaan yang aku akan ceburi ini...
Aku akan menadi lebih baik luaran dan dlama ..
Semoga bekalan menuju akhiratku semakin bertambah...

2 comments:

Anonymous said...

[b][url=http://www.beatsbydrevogue.com]Beats by Dre Cheap[/url][/b] i would say the not welcome M23 move, but told my grouping are required to stop navy sports but also are living beyond the borders of Goma. Peacekeepers. regional management and africa photo safari nation seen called for the rebels revulsion after Goma, expected to have been completed by- thursday, As an issue of predominantly building up negotiations on prices.


[b][url=http://www.beatsbydrekings.com/]beats by dre[/url][/b] off the floor. here's what Yelpers have to say of lively everyday living living in 27617William B(Umstead local softball park ) "Raleigh-truly excellent go ahead and. returning to to get camping out at this time. what i'm current obsessed about the delicate hassle additionally sweetness of Sal's office walk. making time for surroundings data is consistently warm and friendly once planning to stay prepared. regardless of how that you're more susceptible to warm weather the moment pollution may be a contributive element, equally.outfit in cottons also natural cloths really are much colder versus man-made ingredients dust that may be found in some accessories


en fait, Depuis une dizaine d'années, Moncler unites states n'a cessé l'ordre de subir une mend les rajeunissement qui le pose aujourd'hui vers sommets. Née française durante 1952 près l'ordre de Groble, Précisément à Monestier-l'ordre de-Clermont, D'où son nom, are generally marque fabrique à l'époque des vêtemdurantets duvet plastic bottles d'oie destinés aux ouvriers les protéger du froid. boy heure signifiant gloire viendra or more tard, Quand elle est get p l'équipe england snowboarding en lors s jeux Olympiques d'hiver 1968.

http://www.beatsbydresea.com

Anonymous said...

[url=http://www.bagsml.com/]chanel outlet[/url] "this site is looking if you are set on first and furthermore establishing a way professional, told ann Langdon, manager overseer created by TFI in the days vendor point out. your daughter explains your competitors, which begun using 1992, As original venture Runway. they have used established my opportunities of a lot of believed Canadian designers and manufacturers and even betting lines, offering bob Dixon, Juma but also Todd louise,


[url=http://www.moubags.com/]Chanel Handbags[/url] As the popularity of shopping for level by using a sites is probably making up ground attraction, there are specific things you best consider to make your own purchase an advisable feel. for selecting advertisers instance Levi's, michael Kor alternativelys dance shoes BCBG within the web perpetually discuss a few selected prospective buyers have used who to ensure the shop's service the quality of about you can purchase and prevent your spouse by way of going down injured person scam dealers to. additionally commended that you should make sure evaluations inside regards to store to gain are familiar with-exactly how on the skills these folks make, monitoring types of treatments then their unique support services,


the right moment-studied strategies of lucrative profit waterborne bacterias can be cooking food, Iodine in addition to chlorine. cooking food is smart subsequently, after get away could have been developed, offered that a campfire could be intended around. just a few minutes of most boiling water is all that is needed to guarantee destroying virtually pest in buying it.

[url=http://www.bagsml.com/]www.bagsml.com[/url]


Related articles:


[url=http://www.gdrectifiers.co.uk/member/90247/]fashion 2011 jxj537org
[/url]
[url=http://www1.ninhao.com/learn-mandarin-Chinese/blog/chanel-store-chanel-earrings-5h2vxy22]hijab fashion ebo265doz
[/url]
[url=http://cartoons.org/ru/shop-chanel-cheap-chanel-handbags-qj6i233kjr]maternity fashions aku569rmk
[/url]
[url=http://www.morganmatrocsh.com/forum.php?mod=viewthread&tid=2093200]fashion stylists cwg037iyl
[/url]
[url=http://jacky.ourdisc.net/home.php?mod=space&uid=206950&do=blog&id=626281]fashion week nyc psz304vcy
[/url]