Followers

Sunday, July 19, 2009

Ada apa pada kasih?



Tiba-tiba teringat rasa kelakar pulak..

hehe..tak de jodoh kan..

Dulu sedih jugak..pi skrg daaa x de feelin kot

Slpas setahun berlalu aku cam ok daaa...

dengar2 dia da nak kawen..

Biarlaaa..tu kan pilihan dia

Tp kenapa dgn org yg lebih tua??

Setaun dua taun ok laa...pi kalau sampai 10 taun

Cm x seswai

Hummm...tu laa hakikat cinta kan..

X mengenal usia..

X mengenal rupa

Cinta dia pada anak2 kecil menarik perhatian aku

penyayang..

Tapi...tah..

moga dia bahagia..

Dgn anak2 yg dia syangi kini

dan dgn kekasih hatinya..

Mungkin tu lebih baik

Nama aku dah lama terpadam

dlm kamus hidup nya..

tp x pe..

sbb ade seseorg yg lebih baik untukku..


8 comments:

farah azmi said...

aha? mamat tue jadi jgk nak kawen ngn perempuan tue?
huh...
huh...
huh...
semoga bertambah2 la anak2 die nanti..huk3

Ezniey said...

tah la purah..

Mebi kot..dgr citer..

asalkan dia bahagia

ade bnyk lg aku nk tulis..

pi cm x seswai nk letak kat blog..

huh..ti aku stori

IzWaN RaiF said...

Aku ske gak dgr kisah cinta org ni..
Klu nk stori, aku nk dgr gak, hehe

Fadzrul Hisyam said...

sila ambil award http://fadzrulhisyam.blogspot.com/2009/07/penghargaan-kepada-pembaca-blog.html

inniakhofullah said...

owh..baru ku tahu....

Ezniey said...

ape yg kamu tahu????hehe

itisrajah said...

salam.
hai izni.
i read ur comments kat blog aminxfreedownload.blogspot.com.
love ur comment.
bisa menjamah rasa insaf dalam diri.
hehe.
nway, nak komen sikit pasal ur post yang neh.
bersabarlah ye.
mungkin izni bukan tulang rusuk kirinya yang hilang.
dan mungkin, dia bukanlah yang terbaik untuk izni.
insyaAllah.
suatu hari nt pasti izni akan bertemu dengan jodoh izni sendiri.
siapa pun dia, Allah telah tentukan sejak azali lg.
cume, terus mencari, ye?
selamat maju jaya.
=)

Ezniey said...

Terima kasih la istirajah...huhu...x pe..sy dah lama dah pasrah...hehe..

tp bila dngr berita yg x seronok cmni....
cuma teringat gak la..huhu