Followers

Thursday, July 2, 2009

Janji ku pada ayah Ibu

Ayah dan Ibu
Terlalu banyak pengorbananmu
membesarkan anak-anakmu
mendidik ke arah yang benar

Ayah dan Ibu
Kau sumber inspirasiku
Ampunkan segala dosa anakmu
Terlalu kasihnya aku pada mu


Pagi yang indah seperti selalu..rutin harian yang biasa.Kewajipan seorang anak terhadap orang tua....itulah yang aku lakukan setiap hari..Aku sentiasa berikrar untuk mnejadi anak yang baik.

Yang membolehkan ibubapa ku berbangga mendapat anak sepertiku.Sesungguhnya betapa besarnya cintaku terhadap kedua orang tuaku.

Apa yang aku lalui,semua adalah pengalaman hidup.Yang mengajarku.Betapa besarnya pengorbanan Ibu dan Ayahku.

Semakin meningkat dewasa,semakin ku memahami perasaan ibuku,baru ku tahu apa yang dia rasakan jika anak menyakiti hatinya.

"Oh Tuhan,kau ampunilah aku..sesungguhnya betapa banyak dosa yang aku lakukan"

Janjiku pada mereka,akan menjadi anak yang baik..Akan berjaya dan menyenangkan hati mereka.



No comments: