Followers

Tuesday, July 14, 2009

Aku sudah dewasa...hehe

Huhu..nak citer siket pasal rentetan Hari jadi aku...huhu..Tanggal 7 Julai merupakan tarikh keramat bg aku sempena lahir ke dunia ini hehe..

Da 20 taun daa aku yerk..huhu...

Tp x leh kawen gi...

HUhu..Org pertama yg wish besday kat aku ialah Azila...dia kol aku...hehe..tengah ckp2 ngn dia..masuk kol baru dari omar...hhahaa...pastu malam besday tu aku dapat 15 msg haha


syg kat fwen...maizan ngn Mai dtg kat aku...Bnyk aku dpt msg..kwn2 wish...tp ada gak la kawan yg lupa..tp x kisah laaa...hoho

Mai kasi hadiah...jam dgn Frame gambar...kebetulan kat lua ada kebakaran..kat highway..
Ni adiah yang Mai kasi


Pastu ada jamuan..aku masak spageti...beli kek coklat...hehe

Ni la kek nyer...simple jer....x cukop budget...haha

Hahaha...ni je laa..yg berjaya disiapkan..huhu..tp sedap la jugak



Mak aku pesan...kena jadi matured...huhu...ok mak!!!

2 comments:

IzWaN RaiF said...

Happy Brthdy Izni

Fadzrul Hisyam said...

Sila ke alamat ini...utk recheck link....

http://fadzrulhisyam.blogspot.com/2009/07/khas-untuk-follower-fadzrulhisyam.html