Followers

Monday, March 29, 2010

Happy besday to u makan ubi kayu

Okeyh...aku sedang berperang sekarang
Yeayh...sape leh lawan tahap kekentalan mata aku
hehe...Malam ni tepat pukul 4 aku masih belom tido
Macam mana laa hidup aku ni yer
Adoi..aku dah rasa mengantuk tapi aku terpaksa wat2 x ngantok
Hari ni...aku x boleh tido
Keje menggunung....adoi...risau aku
cmne nak dpt 4 flat ni....adoi....

Demi mengelakkan mengantuk aku mencoret sedikit
Tapi aku rasa aku tulis x pernah siket asik membebel je kat FB ini
Ohhh...ingin menyelitkan perasaan dlemma aku
Sgt bengang dgn comitte program pengantarabngsaan aku ni
Sgt stress...aku sgt hepi kalo wat keje ngn sekretariat
Aku kena berusaha cari dana
Impian aku nak pergi korea.......x kan senang2 je nak lepas
Aku sedeyh sgt sbb aku nak pergi Bnadung jugak
Kenapa dia buat serentak
Dah laa aku Pengarah
Alang2 baru nak pegang program besar
Aku kena istikharah balik

ermmmmmm.....
Semua family daa tau aku nak gi sana
Kalo x jadi..malu laaaaa
Dah2..malas nak feeling

Ok,today also a special day for sumone laa kan
Besday boy yg mengalahkan adun tu
Kalah YB sibuknya
al-maklumlah orang nak exam katakan..
30 mac 2010,so maknannya pak cik sorang ni daa tua
So,disini saya nak posting khas untuk YB terhormat tu

Happy birthday to u....
Happy Birthday to u...
Happy birthday to u...

Ok daa penat nyanyi...so Hadiah dia daa claim awal lagi
So bila leh tngok gmbr dia dan benda tu...
Hehe....Owh esok nak exam yer
Selamat maju jaya yer
Wat elok2...dan jangn riak sbb 2 je paper
Marah betol aku..aku smpai 7 paper..
Ish2x...nak amik kos perhotelan laa pasni
hahahhahahahha.....(ada kena mengena ke??))

Ok laaa....saya x nak citer lebih2 sal budak busuk diatas
Nanti menimbulakn kontroversi kpd peminat2 sy
Jika ingin tahu...sila lah kol saya atau hantar poskad dialamat Desa Jati yer
Cukup laa kita panggil lelaki misteri ini
Tan Sri AH AH
Note:Tapi sy terasa ngn dia mlm ni..uhuk uhuk...
mengada x saya??
Pedih hatiku....serius x tipu
Papepon...7 hari 7 malam kena kol tanpa henti..
ecey cm larat je aku

Daaa laaa...nak wat kira2 lak
Tata.....

1 comment:

Anonymous said...

klu x larat 7 hari 7 malam pas kt aku ler phone..kui3