Followers

Thursday, March 4, 2010

Sukan Muhibbah vS Explorace FST-p/s mmg sengal

Adoi...
Ape ni,start2 tuleh daaa sebot adoi
Hmm mcm mana laa aku x sebot adoi
Nak rehat pon x leh
Ni sumer sebab aku ni wanita bekerjaya
Hahahaa

Okeyh,aku ingatkan pas KEMSIS 10
sekretariat daa pencen
x de keje daaa...ghoper-ghopernyer
sama jugak,keje ttp berlambak
Adoi....adoi lagik
Ermmm....minggu ni adalah minggu integriti
So,aku mesti menjadi skema
huhu,tp aku mmg skema pon
Ari2 pakai kat metrik,pakai kasut,stokin
huhuhuhu....

Minggu ni aktiviti sempena Minggu Integriti ialah
Sukan Muhibbah dan Explorace
Hari Rabu adalah Sukan Muhibbah
dan Hari Khamis iaitu hari ini adalah explorace
Okeyh ari semalam punyer citer ialah
Kan kelas ari rabu smpai pukul 2 jer
then pegi laaa mesyuarat tingkap ngn geng2 ni
Zakwan beli tepong mahal
Cap sauh,leh wat cengkodok...sedap!!!
Ade ke...beli laa tepong murah untuk game
hehehhehe...bazir je Abg Zack ni
hahahhahaha

Okeyh,aku dan Cipura pegi tandas
Ohhh..kami tidak berbuat ape2 yer
Kami mengisi air kedalam kantung belon
Eiyyyyy....buruk rupa bila air masuk dlm belon
Tengah2 isi air dlm belon...
Tibe2..
****Bussssshhhhh....
Air memercik membasahi baju kurung aku
(contoh wanita solehah:memakai baju kurung untuk bersukan)
Damn....tengah2 aku nak lari dr air tiba2 kain baju aku tersangkut
kat kepala paip belakang aku
apa lagi air kuar,abis basah bahagian belakang
adoi....kuyup aku jadiknya

Ajak Cipura balik tukar baju...ohhhh
Masalah..masalah...hehe
Kitorg ni ne ade kereta,moto Cipura lak pancit
Adoi,pe lagi,dgn muka yg sgt tebal setebal buku Finance aku
memohon pinjam kereta Zakwan
zakwan agak ragu2 yer nak bg Cipura bawak
Hehe...sebelom itu Abg zack memesan kpd adik2 nya
"Bawak kereta elok2...kereta aku tu"
Jelas ketidak yakinan di wajah abg zack
Ne taknyer.Cipura daaa lama x bawak manual
huhu...akhirnya berjaya jugak smpai

Penyertaan pelajar x memuaskan
Yg paling ramai ialah tahun2..hahahhaahha
permainan2nya adalah Bola beracn,tarik tali dan sambut belon air

Oh..kami urusetia pon kena main sbb nak tmbah bil peserta
Alkisah nyer,selepas habis je semua acara


Acara tambahan bermula....jeng..jeng...jeng
Jemi laaa yg mulakan,dia pegi balik budak pompuan tahun 1 ngn belon air
Abis basah baju dia,sebaik x ngis...huhu
ape lg,pas abis je dak pompuan main
Aku ngn Pura pakat nak baling belon kat Jemi

Tapi yg sengalnyer,Pura mmg cr nahas
Pegi cmpak kat aku...dussssssssssh
*****MAkkkk!!!!******kuam asam
Basah seluar aku...ohh aku terus mengejar Pura dgn baldi2 sekali
Aku baling belon kat dia bnyk2...padan muka
hahahaha....
Apa yg paling luar jangkaaan bila tiba2 Hadi lari laju2
Terus dia peluk sesape saje(Lelaki ok!!)
Then,budak laki ramai2 dtg menyerbu
Bawak sebaldi air...siram ramai2...ohhhhh...cian

Abis sumer kena
Yg paling kelakar ialah time diorg nak tangkap Rusydi
Fuiyoo...mamat panjang ni lari laju giler
Yg si Hadi yg kecik tu pon lari mmg laju
Tambah2 ngn Aslam
Time Rusydi nak menyelamatkan diri tu,dia lari kat bngunan belakang tu
Anjing2 kat situ,bertempiaran lari sebab terkejot gamoknya
Manusia2 itu lebih menggerunkan
HAhahahahah..mmg dak laki basahkan sumer orang laaaa
yg paling kesian adalah Izwan,dgn redhonya dia dimandikan
Siap amik gmbar wat peace lg tu....peace!!!


Dak laki mmg Sengal+Giler
Ohhh..ok ingatkan daa abis,,lepak2 jap kt tngaaa kecik
Aslam sgt rajin cuci lantai...dia main jirus2
Tiba2 aku dpt rasakan sumtin yg pelik
Dak2 laki ni mmg giler
Aku terus ckp kat Pura,jom lari
Dak laki ni nak bedal kita lak ni
Aku terus menyelamatkan beg aku
Berlari2 x tau nak selamatkan diri kat mana
Last2 nampak kereta Izwan
pe lagi,masuk terus kunci
Izwan pon sgt bagus yer..x kunci kereta

Budak laki yg giler sumer kejar kitorang
Izwan dgn sengalnye bukak pintu...dia kan tuan kereta
Acara tarik menarik pintu kereta
Last2 kitorg kalah arrrr...diorg laki
tenaga lebih....waaaaa.a.a..a.a.a..a.jahat gile
Diorg kepong kete tu
Paksa kua...siap renjis2 air lagi tu kat muka aku
Pura daaa peluk kerusi daaa,,dia siap nak gi depan daaa
Dak laki siap bukak pintu bonet lg tu...hahahahah...Apekah fungsi??
HAHHAhaHAHaaa...a.a.a.a.aa....
Dak laki mmg mcm penjenayah yg mngejar mangsa..
GErun woooo
HAhahhaha....akhirnya diorg mengalah
hehehhehehehehe...x jadi nak simbah kami
X kan nak simbah dlm kete lak kan...mengamuk izwan



Balik tu....mmg penat laaaa...tido awal jer..

Hari ni,explorace biasa je
Ada 6 checkpoint...aku jga checkpoint akhir
Malas aku jaga kat tangki tu
Anjing suka lepak dgn anak-anak dia
Izwan mmg amik kesempatan soh budak2 tu bersihkan taman herba
HahHHHHAaaa....bijak2
Dak Food biotech taun 2 menang
hehehehe

Dats'ol....nunyte

2 comments:

Anonymous said...

ak ske bc blog ko. mmg sincere gle. best btol dpt mandi mande tnpa g sg gabai. hr kjdian ak ada futsal kolej jati park pulerrr

Ezniey said...

oooh...sincere kah??hahhaaha..aku mmg jujur dan tulus...rugi ko x dtg...besh!!