Followers

Monday, March 22, 2010

La Tahzan Izni....

Okeyh....semalam ari yg serabot
Sbb enset rosak lagi
Beru je baiki,mahal lak tu
mula2 rosak reben...gi MidValley kena charge RM200...mahal giler
Balik dr Cherating-rosak reben lg-Charge RM110
Hooooooo...Kesedihan melanda dgn hebatnya
Aku x siap D.E lagi....mata pelajaran yg selalu membuat aku stress
Aku benci maths.....
ermm

nak pegi renew lesen,ari rabu mula belajar
Tapi xde org sudi teman
Time aku susah nape jarang ada org leh tolong aku yer
Agaknya aku ni bnyk dosa kot...Tuhan Balas
kesitu lak aku melalut......
Kalaulaaa aku ada kenderaan sendiri
Xyah susah2 nak mintak tolong orang
ingat senang ke nak mintak tolong org ni

Aku bukan suka sgt susahkan org
tapi daa terpaksa
Adoi....x dpt renew....esok dah nak belaja
Adekah aku x de can nak belaja sbb lesen x renew lg
hummm...bape laaa pulak kena charge enset aku tu
Aku dah laaa pokai sgt2

Rasa takot gtau mak enset rosak lg
Tp gagahkan diri...sedeyh
Sebaik mak x marah....
Mood rosak giler....ngn geng2 aku pon aku x bercakap sgt
Time present CTSP,aku pening je pndng skrin
Time aku hantar kat kedai tu abg tu panik2
tngok muka aku merah2,hidung merah2
Sisa2 air mata ada lg.....
Terus abg tu ckp lembut je....mcm nak pujuk laa
xde mud

Balik tu aku msg dia balik tnya enset
Tp dia cam marah lak....terus aku g nangis dlm bilik air
Manja x aku...hmmm aku mmg kuat nangis pon
Pas mandi,aku terbaring depan laptop bodoh
Ni satu,tah ape kena tah
Kejap2 gelap...kejap2 terang
Aku sedeyh kalau mak ayah aku ckp
Aku x reti jaga barang
Benda2 elektronik cepat je rosak kalau aku pakai
Padahal aku bukanlaa ganas sgt pon
Guna elok je,x jatuh pon...
tapi nape nak rosak jugak....sedeyh
Walaupon mcm tu aku still dpt jugak
Kalau aku ngadu....mak ayah aku akan bg
Walaupon kena lecturer sket
kdg2 aku tngok aku dpt lebeyh dr adik2 aku
Adik aku sokmo ckp aku manja

mana ada..suka ati je

1 comment:

IzWaN RaiF said...

Kuatkn semngat, ujian tok menguji tahap keimanan kite, insyaAllah