Followers

Friday, January 20, 2012

Hi-tea FM 2012 Batch (0812)


Haruslah sedap kalau tengok gambar ni...kamera mahal ooo amik ni guna DSLR Nikon D5000 tawww
hahahaha.....kalau makan lagi laaa sedap beb....mmg terngiang ngiang kesedapan beliau
beliau kat atas ni namanya Cream Puff...sedap oooohhh....saje nak kasi tau..takot korang x penah makan je
jadi macam Aslam ngn Bear..panggil.Kueh Krim? hahaha tergelak aku dengar

Penat ohhh hari ni lepas abis exam terus jer berkejar ke foyer nak siap2 majlis
haha...bukan aku laa...kawan2 aku yang lain...sbb aku excuse...sakit kepala kononnya...hehe
tapi serius lepas exam Corporate Finance aku pening
ni semua sebab contact lens aku laa ni...ye ahhh...aku nyer cermin mata sape soh tinggal kat umah
so nyer aku terpaksa pakai lens hari2...mata aku x dapat banyak oksigen
lantas aku pening....errkkkk
pas zohor aku datang pas kena sound ngn Aslam..kata aku curi tulang..sob..sob..sob....sadis rasanya....
hahahahha....
kira besar jugak majlis ni sbb nak ajak Prof J tp dia x dapat datang...so ajak lecturer kitorg je laa...
Penat oooowhh...kitorg exam berderet2 owh...4 paper dari senin smpai khamis....mmg penat owh

Menu makanan agak mewah sbb banyak duit katakan...duit lebihan Family day 2 tahun lepas ada lagu
so nyerr guna duit tu laa sapot makanan ngn cenderahati
kitorang makan makaroni bakar, bubur pulut hitam, lepat ubi, Cream Puff, limau Cinese New Year pastu tart kat bawah ni..




Tart yang ni pon sedap gilerrr....yang tart ni kitorang tempah kat mak sedara Dayah Idris,,,sehinggit je satu..comel...sedap lak tu..pastu yang cream puff tu kitorg tempah online....hehehe...canggih x?
sebab Hi tea..so x de laa nasik kan....duit lebih2 lagi kitorg beli cenderamata...tempah khass oowh..hehehee
cantikkkk...ada muka kitorg lagi tu..cuma kecewa sbb muka aku sekerat jerrr....mesti jeles dgn kecomelan aku lalu mengedit gmbr dan mengerat sedikit mukaku ohhh...sadisss... T_T

Ni laa bendanya...

Yang barisan belakang sekali tu laa izninya...dah laa x pakai baju serupa ngn diorg..hehee...siap buat muka macam tu lagi....mendongak langit dengan 2 belah tangan..hahaaha....mahal owh mende ni..RM45 satu bijik..tp sebab beli banyak dpt laa RM30..tp baloi gak..at least ada laa kenangan skit..


hehee..aku pon beli gak tauu..hihi..nak wat kenangan2....ramai gak laa lecturer datang....cuma kecewa sikit sbb lecturer kesayangan kitorg sape lagi kalau bukan En Razak dan Prof Sam x dpt datang..tp x pe...En Mohri sgt sporting..hehehe

Lepas makan ada acara amik gambar..hehe...yang pasti sonok sgt sbb lecturer2 semua baik2
tiba2 rasa sedih dan sebak pulak...ye laa pasni susah daa nk jumpa...hehe...tp kami semua bakal jumpa semula masa perbentangan Latihan Industri nanti....lepas tu ada MAFAST sekali...harap2 semua dtg..sonoknyerrrrrrr....



haaaa...ni laaa dak2 kelas aku.....dua je laki....28 perempuan...amazing gilerrrr...hahaha
tapi anyway dua org jejaka tu mmg sgt menyerikan kelas...kalau sorang x dtg ibarat separuh lelaki takde...haha
anyway...masa aku mula2 jejak kaki kat USIM dulu..aku penah laa kan niat nak cari calon suami kat sini...korang leh agak laa yerr....nape aku x berjaya dgn misi aku tu
mana x nya...pilihan secoet sangat...dalam kelas ada dua je pulak tuuuuuuu..sadissss ooooooo

Tapi x pe laa...dah abis pon..x dpt dak USIM..dpt org duk dekat USIM pon x pelah...
ehek ehek (gelak gatal)



yang kat atas tu laa kawan baik aku selain Encik Furah...Mai ni laa kawan bek dr Tahun 1...yang selalu kena toca ngn aku...hahaa...gaduh? x sangar...sebab dua2 salu pendam..hahaha..tapi sayang Mai forever....Mai ni nak kawen daa...aku je belom lagi..sadiss ohhh....

Apapun..aku nak doakan kepada semua kawan2 aku agar berjaya dalam bidang yang diceburi nanti..kahwin jangan lupa aku tau..harus jemput...hehehe.....bye2 semua...lepas ni harap2 kita berjumpa lagi

Gambar2 lain yang aku amik...tapi x bnyk..bnyk kat FB...kalau korang nak gmbr dtg laa bilik aku..tak pon..amik je kat FB..hehehe..tata


yang lelaki tu..En Rosli...dia sangat friendly...nampak macam budak je kan..ehhee...anak baru tiga ni...

Ni lah lecturer2 aku...muda2 lagi kan...hehe..diorg ni baru je balik dari oversea smbung belajar...that's why laa....










1 comment:

puding roti said...

wah..sedapnya krim puff..inti dia nmpk berkrim btl. tempah kt mn? hoho