Followers

Wednesday, September 23, 2009

~Rayerku dan rayermu~



This is a story about hari raya...,

Hari raya tahun ni agak best,sbb berat aku dah berkurangan hasil diet..
Tapi yg x best nyer,ada 2 pasang baju aku sgt besar dan jahitan x cantik
Bengang gler
dah 2 taun tau aku beli kain tu,ingat ke tauhn ni nak pakai...
pi x bleyh pulak...adoi

Gambar kat atas tu adalah gambar family aku,
Tahun ni sgt ramai sbb semua berkumpul kat umah ayahngah...sumer ade..abg epi pon ade
dia daa keje kat M'sia...huhu

Tahun ni sgt bnyk yerbaju kaler pink
Aku mmg suka kaler pink...hehe...


Sebenarnye aku x mo pon pakai baju ni,pi daaa baju yg aku idam2 idamkan x cantik selepas dijahit..terpaksa la aku pakai baju ni..yg aku beli kat Jalan TAR tu...

Pagi raya tu,aku bersalam-salaman dgn sumer....sgt syahdu bila cium tangan emak ngn abah..
Sedeyh..aku bnyk dosa ngn mereka


Alkisah,pada malam raya..adik aku ikot pak cu aku gi kuantan,,,mini eksiden telah berlaku
Diorng kata langgar lembu,tp sebenarnya diorg berlanggar dgn kereta..sebaik x de paper...riso betol aku

rayer ni bnyk sgt makanan,sedap2 lak tu..riso tol aku...hoho..


Lepas aku beraya di rumah Ayahngah..aku beraya kat umah pak ngah pulak...hoho...ramai nyer la org datang umah dia...huhuhu...


Ni laaaa sepupu aku...taun ni x tau nape sumer jadi pink...x per sgt cute

This is my family,,sy syg keluarga saya
hehe


Hari raya ketiga,Nabila sambut besday...aku tumpang sekaki

Orang lain gi kubur...kitorang posing lak...hahaha

happy family...love u alll...

Mood aku x baek...malas nak tulis sgt...huhu...nak raya lg...x puas!!!



No comments: