Followers

Tuesday, September 15, 2009

Sebuah perasaan

aku x tau kot nak post aper...
X tau nak cerita aper...kebelakangan ni kwn aku bnyk
yg menceritakan perasaan masing2
Maksud sy meluahkan perasaan kpd ku..
Tentang perasaan mrka pd some one
Bukan aku laa maknanye k..

lelaki sukar memahami perasaan pompuan..ye la..diorg bukan perempuan kan

Huhu...Yes! i admit dah i mmg understanding n openminded
Sy suka menjadi kwn yg diperlukan

HUhu
Cinta?? kenapa yer kdg2 mende ni sgt membahagiakan..
Tapi kdg2 bnyk yg menderitakan jiwa

Huhu...aku??
Ermmm...aku x nak ader perhubungn kot,
Tpi aku sgt bahagia kalu org yg disukai tu...suka pada aku jugak

Kdg2 aku pon x paham dgn perasaan aku
Aku kdg2 mudah untuk suka pd lelaki

dan mudah melupakannyer
Selagi tiada perasaan kasih pd dia
Normal la tu kan...

Perempuan yg baik hnya untuk lelaki yg baik
So,aku x perlu risau
Aku hnye kepunyaan suami aku..
Huhu...mode jiwang lak

huhu...
Aku x kisah sgt..pegalaman kdg2 mengajar aku...
So.aku nak hidup dgn aman damai

Rayaa....
Bestnyer la..x sabar sgt nak balik..
Betul ke Man nak dtg umah...agak segan jgak tu
hehe

hope raya taun ni best..
tp akram PMR lak
mesti biasa2 jer
huhu..x per..asalkan dpt jumpa adik2 ngn mak abah
Aku sgt bahagia sgt


3 comments:

inniakhofullah said...

huhu..
post ini sesuai untuk diri ini buat mase skang..

entahlaaa..

cinta

Ezniey said...

ye ke...stori laa kat aku

inniakhofullah said...

hehe...nanti bile da stable....akan diinformasikannnn