Followers

Thursday, December 16, 2010

Pertemuan itu ada perpisahan~

Wan masuk wad lagi...
doktor sahkan
positif kencing tikus
mana dia dapat virus tu pon aku x pasti
Risaunya..patot laaa badan dia makin
kurus

makan pon x lalu
tekak rasa pahit jer...siannya wan...
emm aku risau laaaa.....
Ya Allah..panjangkanlaa umur wan..
Aku harap wan masih panjang umur
sempat tngok aku dpt ijazah dulu....kawen dulu...
emmm....tp tu semua ketentuan tuhan kan.
Aku hanya mampu berdoa
Sedih sgt sekarang..

Ya Allah Ya Rahman Ya Allah Ya Rahim...
Kau selamatkan wan aku...
Aku sayangkan dia..

Mood aku sgt pilu skrg...
Hanya farah yang jadi peneman setia aku...
hanya dia yang betol2 fahami aku...
begitu juga aku baginya...
Bila dilanda ujian manusia itu baru tersedar kan...
terlalu lemah iman aku...
Semakin banyak ujian mendatang..
semakin bnyk aku belajar...
Ya Allah...Kebimbangan..keresahanku...
hadirkan cahaya dlm diriku
Jangan tinggalkan diriku Ya Allah

Aku insaf...
Maafkan diriku...aku insan biasa
aku tidak sempurna...terlalu bnyk kekurangan..
Temukanlah aku dengan cahaya
agar resah membelenggu jiwaku ini hilang
aku tahu Ya Allah..
Kau lebih mengetahui...kerana kau penciptaku..
Kau yang menetapkan yang terbaik untukku

Ya Allah...
aku pohon padamu...jgn jauhkan org yang aku sayang...
Aku telah kehilangan ramai insan yang aku sayang...
Kau panjangkanlaa umur mereka..
Kau berikanlah kekuatan kepada mereka..
Aku sedar bahawa jodoh,ajal maut ditanganmu..
Aku yakin ya Allah
kau sentiasa memberikan aku kesabaran yang tinggi....
kau memberikan ketabahan pada diri ini...

Ya...aku mmg kuat
aku mmg tabah...
Aku ada Allah..
Semakin meningkat umurku Ya Allah
kau beri banyak ujian
aku pernah leka...
aku pernah lalai...aku x tau kenapa Ya Allah
Aku berdosa Ya Allah...
maafkan aku..maafkan org yang aku sayangi
Kini..Aku ingin mencintai kerana Allah
bukan kerana nafsuku lagi...
kerana apabila ku kehilangan sesuatu yang aku sayangi
akan kusandarkan padamu Ya Allah...

Terlalu payah...
Ujian mu ku rasakan berat...
kerana ianya sgt berharga padaku...
bagaimana aku hendak melepaskan ianya pergi lagi...
kerana hatiku adanya Ya Allah...
Maafkan aku.