Followers

Monday, December 14, 2009

*Aku yg terluka*

Today is?????

2 days to go..

X sabau nye den nak gi **LANGKAWI**

Hoyey hoyey!!!!

http://www.emocutez.com

Actually kitorang satu family x rancang pon

Hari tu mak cik aku ajak gi sama

Ibu si khairunnisa tu

Tp mak aku kata x leh sbb Abah aku periksa kertas exam SPM

Lgpon diorg naik flight

Xpelah org kaya…kitorg ni daa laa ramai

Abis kering Abah krg

http://www.emocutez.com

Mmg laa ada duit,tp bnyk lg kegunaan

Aku daa laa adik beradik ramai

X de laa ramai tp…summer daa masuk U

2 org je sekola..so bnyk perlukan duit

Hehe

Tp tiba2 mok de aku nak wat family day

Then tibe2 abah leh balik awal

So,kitorg pon setuju laa nak gi

Huhu…walaupon daa bnyk kali pegi…hehehee

X sabar nye laaa…org lain lma daa masuk blaja balik

Terutama kat En Hakim tu

Baru first time kelas daa ade assignment

Hahaahaaa…cian beliau

Tajuk kat atas sebenarnya ada kaitan ngn yg kat sini...hehe..tp muqadimmah panjang cket

Td masa aku nak menujukkan

**kecekapan dan ketangkasan aku**

Kecekapan aper??

Dalam bab masak memasak ni.

Aku terpotong jari sendiri!!!!!



Mmg menjerit laaa

Mmg sedap laa rasanya

Agak dalam jugak luka aku

Skrg ni pon x ok gak

Berdarah dgn bnyknyer…adoi!!!

Malam jugak aku x wat ape2 pon

Aku belaja2 petik gitar laa

Dengan memakai kain batik

Hahaha

Yuna pakai selendang

Aku pakai kain batik

Trend baru….hehehheee

http://www.emocutez.com

Huduh betol rupa itu...hahahhaa

Aku ade wat recording..artis dia adik aku si AKRAM tu

Penari dia si HASYA tu...haha

Tp telah diberi **ugutan ringkas** dr adik aku

Jika aku menyiarkan karya itu..

hahahahhahaha

Nota kaki: adik aku AKRAM adalah solo nasyid skolah..

selalu wat persembahan

http://www.emocutez.com

seperti majlis kawen pon ade laa gak

.hehe..kira bagos laa suara dia


2 comments:

inniakhofullah said...

malu ak tengok kain batik tuh..hahaaha

hannahaqilahamran said...

saket er, iznie..
kalo ye pon rndu kt ak, xyh r smpi cOba2 bnuh diri..ki3=)