Followers

Monday, December 28, 2009

Pening2 lalat lipas @@@@

Ermmmm...aku sgt gatai tngan untuk mencoret..
Nak2 ada permintaan ni..rasa cam artis glemer lak
Azila...i miss u sgt2...rasa nak sgt jumpa lg.Ari tu sgt x puas
Sbb ye laa..shopping penat bulan puasa..hehe

Ok yer..
Masih lg dlm mood membocorkan rahsia diari haha
http://www.emocutez.com
Ok yer...aku malas daa nak citer kesah kena pukul
ti korang pikir aku ni budak yg jahat masa kecik
Asik kena sebat je sbb nakal sgt2
hehe...
Al-kisah laaaa..
Aku mmg agak ganas semasa kecik
Aku xreti nak main mende2 keperempuanan ni..
Sbb ari2 gusti je aku tau
Mana x nyer..jiwa keperempuanan aku ni kdg2 tersekat
Ye laa..baru sehari aku beli anak patung barbie
Sok nyer aku jumpa laa tngan dia je ker
Ataupon kepala dia je ke
Sungguh kejam adik2 aku
Bear2 aku kalu x cabut bulu,mesti kena tebuk ker
Kena bakar ke..
Hissshhh..mcm ne aku nak main...
cuma adik laki aku boleh lg laa diajak men masak2
kira ok laa kan..


X caya cuber korg nengok dak kecik yg kecik laa..
Kalu laki tu dia jenis aktif dan agresif
Mesti waktu kecik2 dulu dia sokmo ajak org gusti ngn dia
Tp kalu laki tu sopan santun maknanya
Adik beradik dia x bnyk laki,kakak je berlambak
atau xde adik -beradik laa tu(anak tunggal)
Ye laaa kalu kakak dia bnyk mesti selalu kakak2 dia
Pakai2 kan baju pompuan kat dia,pakaikan tudung
Make up kan adik laki dia yg x bersalah tu
Akhirnya dia menjadi lelaki lembut dan sutun
So,xde sape nak mengajar dia bergusti atau menjadi lelaki sbnr..hahaha

X caya tngoklaa..
Tu berdasarkan pemerhatian aku laa kan
Pengalaman lg laa bnyk...hahaaa
Adik2 aku sokmo ajak aku bergusti
http://www.emocutez.com
Mula2 aku x tahan,asik nangis je
Sakit wooooo...tenaga laki ngn pompuan ne sama
Sekali diorg gedebuuuuk aku,rasa nak patah riuk je aku
tp aku semakin kental dan berusaha bersungguh-sungguh
Untuk berjaya didalam perlawanan gusti
wahahahaha(gelak jahat)

Satu hari yg agak renyai2..
Aku telah menyepak adik aku dgn sengaja
Dgn tujuan mencari gaduh
Akibatnya adik aku memberi penerajang anak kedua kpd akuhttp://www.emocutez.com
Yelah,penerajang sulong hnya untuk aku...hahahaa
Then aku sgt sakit belakang kena tendang
Aku membalas balik...then cabut lari
Then aku terserempak ngn geng budak2 laki
Diorng tngah main api..
Try sembur penyembur nyamuk kat api
http://www.emocutez.com
..........................................

Boooooooooom...meletop la jadiknye
Api jadi besar laa maknanyer
Adk aku dah jumpa tempat persembunyian aku
Terus dtg then tarik rambut aku dgn kejamnya
Dia bangga sebab bnyk rambut aku tercabut
Pastu dgn selamba sengih2
Tunjuk tngn dia penoh rambut aku
Kira cam dia berjaya laa kan wat aku menjerit
http://www.emocutez.com

Tp kan...time tu aku cam daa x pedulik daa
Lantak laa ko nak tarik ke ape
Janji jgn botak aku sudah...hehe
Aku kagum giler tngok api jd besar time kena sembur
Diorg ni mmg nakal
Ada sorg ni nama dia Hisyam
Siyes nakal giler
Tp kamceng sgt ngn adik aku CApik tu
Aku pon takde kwn..so kwn laaa kan

Tp kan something x diduga berlaku
Adik aku nak try kot
Dia gi rebut
Penyembur nyamuk tu ngn si hisyam tu
tiba2....


Pissssssssssssss...................

Uhuk2..uhuk2
Adik aku batok dgn hebatnyer
Hisyam tersembur ubat nyamuk tu kat adik aku
Pening lalat adik aku
http://www.emocutez.com
Mcm lalat pening2 lepas kena sembur
Sebaik x kuar buih2 dr mulut dia

Aku cepa2t naik atas umah..
Gtau mak aku
Pe lagi,aku gak yg kena
Adoi....
Sian adik aku..sebaik x jd nasib dia cam lalat n lipas
tu laa kisah jenayah aku..
http://www.emocutez.com

No comments: