Followers

Monday, December 14, 2009

*Kau yg kusayang*


Hasya Irdina nama comel itu..

Hehe…aku laa yg letak nama adik aku tuh

Satu-satunya adik girl yg aku ada

*Kiut-miut mcm kakaknyer*…wahaha

http://www.emocutez.com

Aku saje nak post pasal adik aku

Sbb bnyk masa ngn dia kat umah ni kan

Huhu…aku nak adik perempuan yg besar

Leh borak2 cerita hal peribadi

Tp xpe laaa..budak ni mmg menceriakan

Jiwa aku yg kalu kusut masai

Hahaha


Ngn dia aku x leh cerita laa hal peribadi

Nanti dia

“ MAK,NAK TAU KAN KAK LONG KAN BLA..BLA..BLA”


Hahahaaa…so aku kena laa dengar dia ckp je


“Kak long nak tau x..hari ni kan kucing adik dan besar sedikit tau….

Adik kan ada 3 ekor kucing nama dia “COMEL,PUTEH ngn PUTERI
Adik ingatkan dulu dia pompuan sbb tu adik bg nama dia puteri

Rupanya dia jantan..pastu adik pon bg laa nama dia PUTERA pulak..

Hahahaaa…ape2 je laaa

Layan je laa kan..ti majuk lak


Adik aku ni,bdn dia kemetot sket

Dia plg kecik dlm kelas dia

Kalau org tngok dia org x caya dia ni budak sekola

Org ckp dia tadika lg (ehem2 awet muda laa katakana..mcm kakak dia)

Nak2 ngn perangai dia yg kdg2 memeningkan tu

Hahahaaa…*satu hari mulut dia bercakap tanpa henti* http://www.emocutez.com

Kecuali tido jer

Tido pon kdg2 ngigau…ish2

Dia lahir time aku darjah 6

Masa UPSR lak tu

Last exam..SAINS
bile dengar jer aku dpt adik pompuan

Tersenyum2 aku jawab exam esoknya

Sbb tu aku dpt 5A

Tpkan kesian sgt..masa mak aku lahirkan dia

Adik aku ni **lemas dlm perut**

Waktu tu dia x master lg bab2 berenang ni

Sebaik cepat,kalau x aku mmg xde adik laa kan

Tp kan bnyk daa air ketuban dia terminum

Sbb tu laa jd aktif terlebih2 ni

Hahahaa…


My mom ngn adik kena duduk dlm ICU 21 hari

Sbb tu aku panggil dia budak takung

Dah dok dlm takung kecik2 dulu

Dia punya dada kena tebuk

Sian aku tengok..ada parut tu smpai skrg


Hari ni aku msg Hakim then dia ckp kat aku


"Kak long,daa la msg nyer..msg je keje...mana boleh msg nanti jd bercinta"


Punya berterabor ayat..

Aku tnya dia napa dia ckp gitu..dia kata..

"Adik tngok ari tu kak long msg ngn laki"...haha..Kantoi..

Aku tnya dia laa kan..."Adik tau ke bercinta tu ape??"(sekadar bertanya)

Adik aku ckp


"Bercinta tu mcm kita mesra2 ckp saya syg awk...pastu bg surat..main msg...."

http://www.emocutez.com

Erk...tngok2!!!

terpengaruh laa tu ngn TV..

Skrg ni bnyk citer2 cmtu...

hahahahhahaha...klako laa definisi adik tu


Tp masa berlalu

Dia daaa membesar,Cerdik pulak tu

Dah laa keje ponteng kelas je

Otai betol adik aku

Tp dpt no 1 dan 2 je memanjang..huahuahua..

OkLaaaa…abis daa citer sal dak comey ni

Paperpon aku mmg syg bangat kat dia..

No comments: